ויראלי

אמבפה שינה את חיי הבחורה הזו באמצעות מבט אחד

קיליאן אמבפה נצפה יושב במסעדה במסגרת פסטיבל בצרפת, סרטון של הכוכב הצרפתי מתלהב מבחורה שראה באותה מסעדה נהיה ויראלי והפך את הבחורה לכוכבת במהרה
מערכת ice | 
קיליאן אמבפה (צילום shutterstock)
קיליאן אמבפה, הכדורגלן שנחשב בעיני רבים לטוב בעולם היום, בדיוק נהנה מפסטיבל בצרפת יחד עם חברו לקבוצה ולנבחרת צרפת, עוסמאן דמבלה,לקראת סיום העונה ואולי לנקות את הראש לפני היורו שמתחיל בעוד כ-3 שבועות. 
אך סרטון ויראלי של הכוכב הצרפתי מהחופשה התפרסם ברשתות החברתיות, בסרטון רואים את אמבפה מדבר עם חברו דמבלה, שלפתע דעתו מוסחת. בחורה אנונימית ויפה מנופפת בדגל צרפת שגרמה לאמבפה להשאר בפה פעור ולהגיד וואו. הסרטון התפרסם כבר בכל רחבי האינסטגרם, הטיקטוק והטוויטר, מה שגרם לצופים לתהות מי זו אותה בחורה שגרמה לשחקן הטוב בעולם להשאר בפה פעור. 
  
כמובן שהחיפושים לא נמשכו הרבה זמן ובמהרה הבחורה נמצאה, לפני פרסום הסרטון, היו לה כ-2,000 עוקבים באינסטגרם, עכשיו, 4 ימים לאחר שהסרטון באוויר, היא עומדת על יותר מ-163 אלף עוקבים באינסטגרם! מספר בלתי נתפס של עוקבים שעלו רק בזכות סרטון אחד. כמובן שכרגע האינסטגרם שלה מוצף בתגובות של "מה עם אמבפה?" ו-"דמיינו עולם שאתם הופכים למשפיענים רק כי אמפבה הסתכל עליכם לשנייה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה