עסקי ספורט

יוסיין בולט עוקץ את אמבפה: "יש בחורות שרצות מהר יותר"

במשחק ליגת האלופות, קיליאן אמבפה רשם ספרינט של 100 מטר ב-10.9 שניות, בעולם הכדורגל התפעלו מהמהירות של הצרפתי ומיהרו להשוות אותו לשיאן האולימפי, יוסיין בולט, שמיהר להגיב: "נקרעתי מצחוק כששמעתי. יש בחורות שרצות מהר יותר מ-10.9 שניות"
מערכת ice | 
יוסיין בולט (צילום מסך)
השבוע, (שלישי) קיליאן אמבפה שוב הוביל את פריז סן ז'רמן לניצחון בליגת האלופות כשכבש צמד ורשם 2:0 מוצלח נגד ריאל סוסיאדד וגרם להעפלתה של פריז לרבע הגמר בתחרות.
אמבפה לא הרשים את עולם הכדורגל רק בזכות השערים שלו, אלא גם בזכות הספרינט המהיר שרשם: 100 מטר ב-10.9 שניות. מהירות מאוד מרשימה ומטורפת של החלוץ הצרפתי ובעולם הכדורגל מיהרו להחמיא וכמובן מיד להשוות אותו לשיאן האולימפי האגדי, יוסיין בולט. האצן הג'מייקני מיהר להגיב על ההשוואה ועקץ את אמבפה: "הוא הצחיק אותי. יש בחורות שרצות מהר יותר מ-10.9 שניות", אמר בולט ל"אתלטיקס וויקלי", כאשר ב-2021 איליין תומפסון הגיעה לזמן של 10.54 שניות ב-100 מטר.  62 נשים רצו 100 מ` בפחות מ-10.9 שניות. כזכור, שיאו של בולט הוא 100 מטר ב-9.58 שניות.
אמבפה נחשב לאחד השחקנים המהירים אי פעם בכדורגל וכמובן שמהירותו מרשימה, אך אין צורך להשוואה עם אצנים מקצוענים, המגרש שונה - דשא מול אספלט, התנאים שונים ומטרת הריצה שונה. בכל זאת מדובר בענפי ספורט שונים ואמבפה לא מתיימר להיות יותר מהיר מבולט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה