עסקי ספורט

מרוץ הלילה של פתח תקווה: "מוקדש לחיילי צה"ל, ססגוני ומרגש"

כ-8,000 רצים ורצות השתתפו במרוץ הלילה של פתח תקווה 2024, שהתקיים ועמד בסימן הצדעה לצה"ל, כוחות הביטחון וההצלה והזדהות עם החטופים והמשפחות השכולות. מקצה הקהילות, הוזנק על ידי יוסי אדיב, לוחם בגדוד 8881, שלחם בגבורה ב-7 באוקטובר. ראש העיר רמי גרינברג: "נפעמים מהאווירה הטובה ומכמות המשתתפים"
מערכת ice | 
טל ועידו מוסרי (צילום יהושע TBWA)
כ-8,000 רצים ורצות השתתפו אתמול (חמישי) במרוץ הלילה של פתח תקווה, שעמד השנה בסימן הצדעה לצה"ל, לכוחות הביטחון וההצלה ולגיבורי השבעה באוקטובר. מרוץ הלילה, התקיים ביוזמת עיריית פתח תקווה ובהפקת אגף הספורט וחברת אלקטרה טרגט ובשיתוף עופר הקניון הגדול.
המרוץ כלל ארבעה מקצים, שעברו ברחובותיה המרכזיים של פתח תקווה: שני מקצי ריצה תחרותיים - 10 ק"מ ו-5 ק"מ, מקצה משפחות 2.5 ק"מ ומסלול מונגש לקהילות, באורך של 600 מ'. כלל המקצים במרוץ הלילה השנה הוזנקו על ידי גיבורים וגיבורות, לוחמים, הורים שכולים ובני משפחות החטופים.

(צילום: גלעד קלוורצ'יק)
מקצה הקהילות, הוזנק על ידי יוסי אדיב, לוחם בגדוד 8881, שלחם בגבורה ב-7 באוקטובר, בקיבוץ בארי ובאופקים ובהמשך לחם במשך 222 ימים בעזה ואיו"ש. מקצה המשפחות (2.5 ק"מ), הוזנק על ידי יוסי ושלי בוטון, הוריו של סמ"ר איתי בוטון ז"ל, בן העיר, לוחם בחטיבת גבעתי,  שנהרג בקרב עם מחבלים בעזה. את מקצה ה-5 ק"מ הזניקו מירב סודאי ,אמו של סמ"ר סהר סודאי ז"ל, שגדל בפתח תקווה, לוחם בחטיבת גבעתי שנפל בקרב בצפון רצועת עזה, ולצידה הזניק את המקצה, מיקי ברנדס, אביו של רס"ר אור ברנדס, שנולד בפ"ת, לוחם בגדוד 82 של חטיבת השיריון שנפל בקרב במרכז עזה.
המקצה הנועל של המרוץ (מקצה ה-10 ק"מ), הוזנק על ידי רועי דדון, בן זוגה ב-7 שנים האחרונות של דניאלה גלבוע, תושבת העיר ותצפיתנית במוצב נחל עוז, הנמצאת בשבי החמאס בעזה מאז ה-7 באוקטובר. מקצה זה עמד בסימן הזדהות עם החטופים והחטופות ותפילה שיחזרו בריאים ושלמים ובמהרה לבתיהם.

ראש העיר פתח תקווה רמי גרינברג מזניק את המקצים
 (צילום: דוברות העירייה)
לאורך כל המסלולים, ליוו את אלפי הרצים והרצות, עמדות מוסיקה ומצגי תאורה מרהיבים. המרוץ, נפתח בהפנינג ספורט לכל המשפחה שהתקיים בפארק יצחק אוחיון וכלל מתחמי פעילות אקטיביים, במת פעילות מרכזית, דוכנים וכן מתחם EXPO ובו דוכני מותגי ספורט מובילים. 
רמי גרינברג, ראש העיר פתח תקווה: "מרגש היה לראות אלפי רצות ורצים משתתפים במרוץ הלילה של פתח תקווה ונהנים מאירוע ספורטיבי מהנה וססגוני, שהוקדש השנה לחיילי וחיילות צה"ל, אנשי המילואים, לכוחות הביטחון וההצלה, למשפחות החטופים ולכל גיבורי וגיבורות ה-7 באוקטובר. כבכל שנה אנו נפעמים מהאווירה הטובה ומכמות האנשים המשתתפים במרוץ, והשנה הצטרפו גם ספורטאים עם מוגבלויות, לוחמים, חילות וחיילי מילואים, שוטרים ועוד. יישר כוח לכולם וברכות למנצחים ולמנצחות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה