עסקי ספורט

מה הקשר המפתיע בין דניאל פרץ לכוכב ריאל מדריד?

ויניסיוס ז'וניור, שחקן הקבוצה הספרדית חוטף אש מגולשים אנטי ישראליים אחרי שסימן לייק לתמונה של נועה קירל, בת זוגתו של דניאל פרץ' כאשר תגובות הנאצה ממשיכות להיכתב גם ברגעים אלה

מערכת ice |  5
דניאל פרץ, נועה קירל (צילום אינסטגרם/ דניאל פרץ, עומרי סילבר)
אחד הכוכבים העולים בכדורגל העולמי וזוכה פרס סוקרטס לשנת 2023 בגין מאבקו בגזענות, ויניסיוס ג'וניור חוטף אש מגולשים אנטי ישראלים לאחר שעשה לייק לפוסט של נועה קירל באינסטגרם. 
שחקן ריאל מדריד עשה לייק לפוסט של הכוכבת הישראלית אותו העלתה לפני כשנה כאשר ייצגה את ישראל באירוויזיון 2023 באנגליה. בתמונה שככל הנראה נלקחה ממצעד המדינות שפתח את הגמר נראת נועה עולה על הבמה ובידיה דגל ישראל. בתגובה, תומכי פלסטין רבים החלו לתקוף את הכדורגלן הצעיר בתגובות לפוסט תוך תיוגו.
בתגובות הנאצה אשר ממשיכות להיכתב גם ברגעים אלה חלק מהגולשים איחלו מוות לשחקן או דרשו להסיר את הלייק שנתן ואחרות הביעו תמיכה לא מנומקת בפלסטין שהסתכמה באותיות PS ואייקונים של אבטיח וקיא.
אירוע זה קורה על רקע ניצחונה של ריאל מדריד בשלב חצי הגמר של ליגת האלופות, כאשר ניצחה קבוצתו של ויניסיוס ג'וניור את באיירן מינכן הגרמנית בתוצאה 1:2 ועלתה לגמר.
מספר ימים לאחר מכן, במשחק הליגה של באיירן מינכן נגד וולפסבורג, הגיע גם רגע היסטורי עבור הכדורגל הישראלי, כאשר השוער הצעיר ובן זוגה של נועה קירל, דניאל פרץ עלה למשחק בכורה בקבוצה בה חתם באוגוסט האחרון.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    וינסיונס
    סאם 05/2024/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין מה לצפות מהפליסטינאים הרבה..רק מוות באמתחתם..איזה עולם וחיים עלובים עם הם ישלטו בכדור הארץ וזה יהיה בטח לזמן קצר..כי האנשים ימאסו בהם .גם הם בעצמם יהיה כך.החיים בכדור יהיו חשוכים לגמרי..טוב הם לא מבינים..אבל שאר העולם לא מבין
    סגור
  • 3.
    הגולשים הפלישתנאים מזכירים כלבים שנובחים על כל דבר שזז (ל"ת)
    זה מרוב פחד וטיפשות 05/2024/14
    הגב לתגובה זו
    16 0
    סגור
  • העלבה
    משקיף 05/2024/14
    הגב לתגובה זו
    5 0
    למה להעליב את הכלבים
    סגור
  • 2.
    הערה
    ראשון 05/2024/14
    הגב לתגובה זו
    6 0
    זה קשר לקירל אז מה זה קשור לפרץ לא הבנתי אז מה אם הם בני זוג
    סגור
  • 1.
    ןיניסיוס
    איציק 05/2024/14
    הגב לתגובה זו
    10 0
    אחלה ויניסיוס
    סגור