עסקי ספורט

דניאל פרץ על המגרש: החליף את מנואל נוייר האגדי

השוער הישראלי הצעיר שחתם רק באוגוסט האחרון בקבוצת באיירן מינכן הגרמנית עולה להופעת בכורה על הדשא האירופאי במשחק הבית האחרון של העונה. מאמן הקבוצה, תומאס טוכל ביצע חילוף והכניס את פרץ במקום שוער העל של הקבוצה
מערכת ice | 
דניאל פרץ (צילום אינסטגרם/ דניאל פרץ, shutterstock)
הערב נרשמה נקודת ציון משמעותית לכדורגל הישראלי כאשר השוער הישראלי הצעיר ובן זוגה של נועה קירל, דניאל פרץ קיבל את הופעת הבכורה שלו. פרץ שעשה היסטוריה כשחתם באיירן מינכן הגרמנית בחודש אוגוסט האחרון עלה הערב (ראשון) על המגרש במשחק הבית האחרון של עונת הבונדסליגה במגרש אליאנץ ארנה.
האירוע המרגש קרה במשחק מול קבוצת וולפסבורג כאשר המאמן תומאס טוכל, החליט לבצע חילוף ולהכניס את פרץ שבילה את רוב העונה על הספסל, במקום שוער העל, מנואל נוייר. החילוף קורה על רקע דיווחי התקשורת הבלגית בשבוע שעבר בדבר קיומו של משא ומתן מתקדם שמתנהל בין קבוצת אנדרכלט הבלגית לבין באיירן מינכן על השאלתו של פרץ לעונה הבאה.
במידה ואכן תצא לפועל, בן זוגה הטרי של כוכבת הפופ הישראלית יהפוך לשוער הראשון של אנדרכלט לאחר שהשוער הנוכחי, קספר שמייכל הדני בן ה-37, יסיים את עונתו האחרונה. ההשאלה שעומדת על הפרק תהיה ללא אפשרות רכישה עבור הקבוצה הבלגית ובמהלכה הוא צפוי להחמיץ חלק מההכנות לעונה עקב השתתפותו באולימפיאדה פריז עם נבחרת ישראל הצעירה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה