עסקי ספורט

טרגדיה: הספורטאי שזכה בזהב באולימפיאדה מת בגיל 43 מדום לב

שון בורוז בגיל 43 בלבד, כתוצאה מדום לב. הכוכב הבינלאומי המוערך זכה עם נבחרת ארצות הברית לפני 24 שנים במדליית הזהב במשחקים האולימפיים בסידני 2000
מערכת ice |  1
מדליה (צילום freepik)
הבייסבול העולמי זכה אמש [שבת] לבשורה קשה ועצובה, עם היוודע דבר מותו של שון בורוז בגיל 43 בלבד, כתוצאה מדום לב. הכוכב הבינלאומי המוערך זכה עם נבחרת ארצות הברית לפני 24 שנים במדליית הזהב במשחקים האולימפיים בסידני 2000 ועוד בילדותו נחשב לילד הפלא של הספורט.
אימו מסרה לתקשורת כי בורוז מת כתוצאה מדום לב במהלך יום חמישי האחרון, כאשר נשיא ה-LBLL (הליגה הקטנה של לונג ביץ' שבה שיחק ואף שימש מאמן), דאג וויטמן, חשף כי הוא אותר מחוסר הכרה ברכבו בחניון רגע אחרי שהסיע את בנו לאחד המשחקים.

בורוז זכה להבחר במקום התשיעי בדראפט 1998 של ה-MLB, אך הוא לא זכה להצלחה גדולה בקריירה. מעבר למדליית הזהב עם נבחרת ארה"ב, התקשה להביא את הקריירה שלו לשיאים. ב-2006 פרש בצל חשיפת התמכרותו לסמים, שלא הצליח לצאת ממנה וב-2010 עזב את הענף
אבל הוא חווה הצלחה גם בעולם הבידור כאשר שימש כניצב בסרטים וסדרות מוכרות בהוליווד כשהבולטת שבהן היא "שליחות קטלנית 2", אבל מבחינה ספורטיבית לא הצליח לזכות באף תואר ב-MLB בקריירה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יעיל ובטוח? (ל"ת)
    מישהו 05/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור