תרבות ופנאי

כוכב הבייסבול האמריקאי בהלם: המנטליסט הישראלי קרא את מחשבותיו

המנטליסט הישראלי נבו אבוטבול נכח בכנס של ענקית המחשבים HP בארה"ב והופיע בפני אלפי אנשים המהווים גורמי מפתח בתחומי המחשוב והדפוס. אבוטבול הדהים את הנוכחים לאחר שהצליח לקרוא את מחשבותיו של כוכב הבייסבול האמריקאי אלכס רודריגז

מערכת ice | 
אבוטבול ורודריגז (צילום סוכנות שרית ולורונס)
נבו אבוטבול, מנטליסט ישראלי, אשר עוסק בבידור ומנחה ועידות וכנסים ומומחה בקריאת שפת גוף ומניפולציה מחשבתית, הדהים את כוכב הבייסבול האמריקאי אלכס רודריגז אשר נכח בכנס של ענקית המחשבים HP בארה"ב. 
אבוטבול נבחר להיות המופע המרכזי באירוע המדובר, ובפני הנוכחים שהשתתפו בכנס קרא את מחשבותיו של כוכב הבייסבול האמריקאי אלכס רודריגז בעודו עונד את סיכת החטופים בכדי להעלות את המודעות במאבקן של אלו המוחזקים בשבי חמאס למעלה מ-5 חודשים. 
נבו אבוטבול, המשרת בצה"ל כמנטליסט הצבאי הראשון, בילה את החודשים האחרונים בהופעות בבסיסים ובמוצבים ברחבי הארץ, במטרה לעלות את המורל של החיילים בשטח. בימים אלו אבוטבול נמצא בארה"ב כחלק מסיבוב ההופעות שלו.
 
לאחרונה, הוזמן להופיע בכנס של ענקית המחשבים HP, כנס לקהילת ה- Print שנערך בIndianapolice, Indiana שבארה"ב, שם הופיע מול אלפי אנשים המהווים גורמי מפתח בתחומי המחשוב והדפוס העולמיים.
כזכור, בחודש ספטמבר בשנת 2023, המנטליסט נבו אבוטבול הוטס במיוחד לפאשן וויק של ניו יורק לסיבוב הופעות ופגישה עם אריק אדמס, ראש העיר של ניו יורק. השניים נפגשו לפני מספר חודשים והחלו לעבוד על שיתוף פעולה חינוכי עבור בני נוער בניו יורק אותו יוביל נבו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה