רכילות עסקית

נבו אבוטבול כובש עוד במה: זו החברה שאירחה אותו

בין סיבובי ההופעות שעורך המנטליסט הצעיר בעולם בעל הבמות הגדולות מעבר לים, הצליחה חברת MEND למצוא זמן לציין איתו אירוע השקת מיתוג חדש
מערכת ice |  1
נבו אבוטבול (צילום מינקובסקי תקשורת)
חברת MEND (לשעבר Whitesource) חגגה בסוף השבוע אירוע מיתוג מחדש בינלאומי אשר במסגרתו הכריז מנכ"ל החברה, רמי שש על השקת המיתוג החדש מול עובדי החברה באירוע היברידי בהאנגר 11 שם נכחו עובדי החברה בישראל, ושודר בלייב למאות עובדי החברה בעולם. במהלך האירוע אירחה החברה את המנטליסט הצעיר בעולם, נבו אבוטבול, אשר עלה לבמה והדהים את הקהל במופע קריאת מחשבות מהפנט. 
האירוע המרהיב התקיים רגע לפני שנבו טס לסיבוב הופעות בדובאי, לשם הוזמן על ידי שייח שנתקל בקטעים שלו ברשת והזמין אותו ואת כל הצוות למספר מופעים. בהמשך חודש יוני נבו עתיד להמריא לסיבוב הופעות נוסף בלוס אנג'לס, שם יופיע על הבמה הנחשקת של אולם ה Laugh Factory , איפה שהתחילו גדולי הקומיקאים בארה"ב, ביניהם אדם סנדלר, מיסטר בין, אלן דג’נרס ועוד. 
נבו אבוטבול  בן ה-17 הוגדר כיורש של אורי גלר אחרי שכיכב בגיל 12 בישראל גוט טאלנט. הופיע מול גל גדות (שגם עוקבת אחריו באינסטגרם) ומאז הופיע על כל במה גדולה בישראל, באירועים פרטיים ועסקיים, וחזר לפני מספר חודשים מסיבוב הופעות שני בארה"ב שכלל הופעה בערב הגאלה השנתי של הFIDF, והופעה בכנס הארצי השנתי של ארגון הIAC  במיאמי מול כ3,000 ראשי הקהילה הישראלית-אמריקנית, שם היה האורח הצעיר ביותר שהשתתף באירוע עם הרצאת טד לקבוצת ה edge של ה IAC, הופעה בפאנל של צעירים מבטיחים מתחת לגיל 30.  
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זאת לא כתבה, סתם עשיתם קופי פייסט למייל שקיבלתם, מביך.
    מיכל ש 05/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל ההופעה שלו זה גימיקים ואפליקציות מיוחדות שקונים בחנות קסמים, תגידו לו "על איזה מספר אני חושב עכשיו?" והוא לא יוכל לעשות כלום. הוא פתטי.
    סגור