דיגיטל וטק

HP מכריזה: מהפכה טכנולוגית בעולם ההדפסה

HP חושפת סדרת מדפסות מהפכנית להעצמת עסקים קטנים: סדרת HP Color LaserJet Pro 3000 החדישה מגדירה מחדש את עולם ההדפסה לעסקים קטנים עם שילוב של מהירות, צבעים באיכות של מדפסות תעשייתיות, חיסכון משמעותי באנרגיה ועיצוב ידידותי לסביבה

מערכת ice |  2
HP (צילום HP)
ענקית המחשוב והטכנולוגיה HP מכריזה בכנס השותפים השנתי HP Amplify על סדרת המדפסות המשרדיות המהפכנית HP Color LaserJet 3000. הסדרה החדשה המופעלת על ידי טכנולוגיית טונר TerraJet החוסכת באנרגיה, מאפשרת קבלת צבעים חדים יותר יחד עם מהירויות הדפסה גבוהות לעסקים צומחים, ומיועדת ללקוחות הדורשים ביצועים גבוהים בכמויות קטנות.
הדפסה הינה קריטית עבור עסקים קטנים ובינוניים (SMBs), ועם 80% מהחברות הקטנות והבינוניות שמעדיפות לעבוד עם שילוב של חומרים דיגיטליים וחומרים מודפסים, אימפקט ואיכות חשובים ביותר. קריטי לא פחות, הם הצבעים העזים ומעוררי השראה של ה- HP Color LaserJet 3000 שגם מעודדים יצירתיות בצוותים וגם מושכים לקוחות חדשים ומשמרים קיימים.
"בעידן העבודה ההיברידית, כאשר עסקים חושבים מחדש על חללי העבודה, הדרישה לפתרונות בעלי ביצועים גבוהים למשרדים קטנים וגמישים נמצאת במגמת עלייה", אמר טואן טראן, נשיא הדמיה, הדפסה ופתרונות ב-HP.
"עם סדרת Color LaserJet Pro 3000 החדשה שלנו, הכוללת טכנולוגיית TerraJet חדשנית, אנו מספקים איכות צבע יוצאת דופן, מהירות מקצועית ויעילות מרבית בעיצוב קומפקטי. על ידי הפיכת המדפסות לקלות יותר לניהול, אנו עוזרים לעסקים קטנים לחסוך כסף, זמן ומאמץ, תוך הבטחת הדפסה מהשורה הראשונה, הגנה על מידע רגיש והתאמה לסביבה של שיתופי פעולה וצמיחה", הוסיף.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תחום ההדפסה מת
    ניר 03/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מציע ל HP להשקיע בתחומים אחרים
    סגור
  • 1.
    אולי עכשיו יפתרו גם את בעיית התייבשות הדיו במחסניות?... (ל"ת)
    אורלנדו 03/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור