עסקי ספורט

חצי הגמר יוצא לדרך: אלה השחקנים היקרים בליגת האלופות

אמבפה, ויניסיוס ובלינגהאם מובילים את רשימת השחקנים היקרים ביותר בליגת האלופות בשווי עצום של 180 מיליון יורו, מי עוד הצטרף לרשימה המכובדת?
מערכת ice | 
קיליאן אמבפה (צילום shutterstock)
חצאי הגמר הענקיים של ליגת האלופות יוצאים לדרך היום בערב ונחשפה רשימת השחקנים היקרים ביותר בשלב זה מבין ארבעת הקבוצות - דורטמונד, פריז סן ז'רמן, ריאל מדריד ובאיירן מינכן. אז מהו ההרכב היקר ביותר אם מחברים את כל הקבוצות יחד? 
 
שוער: ג'יאנלואיג'י דונארומה: 40 מיליון יורו. השוער האיטלקי של פריז הוא היקר ביותר במפעל כרגע בשוויון עם שוערה של דורמטונד, קובל.
בלם: מטיאס דה ליכט: 65 מיליון יורו. הבלם ההולנדי של באיירן מינכן שהגיע מיובנטוס, עושה את עבודתו העונה וינסה להציל את העונה הלא מוצלחת של באיירן עד כה.
בלם: אדר מיליטאו: 70 מיליון יורו. לצד כל הפציעות, מיליטאו הוא מהבלמים הטובים בעולם כשהוא בכושר ותמיד יספק את הסחורה.
מגן שמאל: אלפונסו דייוויס: 60 מיליון יורו. השחקן מהמהירים בעולם, יפגוש הערב את ריאל מדריד, מי שעשויה להיות קבוצתו בעונה הבאה.
מגן ימין: אשרף חכימי 65 מיליון יורו. אם כבר הזכרנו מהירות, בצד ימין יש לנו את חכימי, גם הוא מהמהירים בעולם וינסה לעזור בכך לפריז להעפיל לגמר האלופות ולזכות במפעל לראשונה בהיסטוריה.
קשר אחורי: אדוארדו קמאבינגה 90 מיליון יורו. השחקן הצרפתי שיכול לשחק בכל עמדה, תמיד מהמצטיינים במשחק ונותן את כל כולו על הדשא.
קשר: פדריקו וואלוורדה: 100 מיליון יורו. עוד שחקן שיכול לשחק במגוון רב של עמדות וכל אחת על הצד הטוב ביותר, לאחר השער הנפלא שכבש מול סיטי, וואלוורדה מקווה להמשיך את היכולת הנהדרת.
קשר התקפי: ג'וד בלינגהאם: 180 מיליון יורו. בדיוק שבר את בצורת השערים כשכבש את שער הניצחון של ריאל בקלאסיקו, לאחר הביקורות הלא טובות שקיבל במפגשים נגד סיטי (בעיקר במפגש הראשון).
כנף שמאל: ויניסיוס ג'וניור: 180 מיליון יורו. ככל הנראה שחקן המפתח של ריאל מדריד, הוא האיש שעליו ריאל בונה שיכבוש את השערים ויעשה צרות לשחקני ההגנה של באיירן.
כנף ימין: רודריגו: 100 מיליון יורו. האס של ריאל מדריד, תמיד נמצא במאני טיים ומבקיע את השערים החשובים ביותר, צמד הברזילאים למעלה הם הכוכבים שריאל בונה עליהם הערב.
חלוץ: קיליאן אמבפה: 180 מיליון יורו. ככל הנראה השחקן הטוב בעולם כיום, עליו יקום ויפול הקמפיין של פריז באלופות, כמו בכל שנה. אמבפה יעזוב את פריז הקיץ ואין ספק שהוא ישמח לעזוב לאחר שהשאיר חותם כמו גביע ליגת האלופות
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה