TOP 5

שווים את הכסף? 5 השוערים היקרים בהיסטוריה

רשימת השוערים היקרים בהיסטוריית הכדורגל נחשפה: שוערה של ריאל מדריד קפה עומד במקום הראשון בהפרש של כמעט 20 מיליון יורו מהמקום השני בו עומד אליסון בקר, מי שאר השוערים שברשימה?
מערכת ice | 
כדורגל (צילום pixabay)
מאז ומתמיד, לכל קבוצה שרוצה להחשב בטופ העולמי, יש שוער ברמה הזו ולאורך השנים התבצעו עסקות בעשרות מיליוני יורו עבור שוערים. אז מה הם חמשת השוערים היקרים בהיסטוריה של הכדורגל?
 
5. אדרסון - 40 מיליון יורו. השוער הברזילאי עבר בעונת 17-18 מבנפיקה למנצ'סטר סיטי ומאז לא יורד מההרכב הראשון של הקבוצה שנחשבת כיום לטובה בעולם לאחר שזכתה בטראבל בעונה שעברה. אדרסון ידוע במשחק רגל ברמה גבוהה.
4. אנדרה אוננה - 50 מיליון יורו. השוער הקמרוני שרשם עונת שיא באינטר כשהיה בורג משמעותי בעונה שעברה עם אינטר בהגעתם לגמר ליגת האלופות. לפני כן שיחק באייאקס תחת המאמן אריק טן האח, מאמנו הנוכחי גם במנצ'סטר יונייטד. אוננה התחיל את העונה בצורה לא טובה, ספג המון ביקורות ורשם טעויות. אך עם העונה השתפרה היכולת של השוער והוא במגמת עלייה.
3. ג'יאנךואיג'י בופון - 53 מיליון יורו. סכום שהיה עצום ביחס לשנה בה המעבר קרה, 2002. מאז, בופון רשם 17 שנים במדי יובנטוס והפך לסמל הקבוצה. בופון סגר מעגל מרגש כבסוף הקריירה כשחזר לקבוצתו הראשונה פארמה לשנתיים. השוער האגדי מאיטליה פרש מכדורגל ב-2023.
2. אליסון בקר - 62 מיליון יורו. השוער השני מברזיל ברשימה, עבר מרומא לליברפול ב-2018, מאז הוא בקבוצה וזכה איתה בליגת האלופות ב-2019 שם ליברפול הייתה נחשבת לקבוצה הטובה בעולם תחת יורגן קלופ. מאז אליסון עדיין בהרכב הקבוצה ושומר על רמה גבוהה.
1. קפה אריסבלאגה - 80 מיליון יורו. השוער הספרדי שעבר מאתלטיק בילבאו לצ'לסי תמורת סכום ענק, משחק כיום בריאל מדריד שהגיע עקב פציעתו של טיבו קורטואה. לשוער קריירה שנויה במחלוקת, לצד הצלות גדולות ומסובכות, קפה מספק סכסוכים עם מאמניו, פציעות וטעויות קריטיות, כיום קפה לרוב על הספסל במדריד בעקבות בופעתיו המעולות של לונין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה