TOP 5

אמבפה והאלנד בפנים: השחקנים ששווים הכי הרבה בליגת האלופות

8 קבוצות נשארו בליגת האלופות כרגע בשלב רבע הגמר, בדקנו מיהם חמשת השחקנים המוערכים בשווי כספי הגבוה ביותר בטורניר. אמבפה והאלנד בפנים, מי הצטרף אליהם?
מערכת ice |  1
ארלינג האלנד (צילום אינסטגרם/ erling.haaland)
שלב רבע הגמר בליגת האלופות ייצא לדרך בעוד כשלושה שבועות ואפשר להגיד שקיבלנו הגרלות ענק כאשר כל אחד מארבעת המשחקים מספק מפגש גדול בין שתי קבוצות מהטופ העולמי. ארסנל נגד באיירן מינכן, ריאל מדריד נגד מנצ'סטר סיטי, אתלטיקו מדריד נגד דורטמונד וברצלונה נגד פריז סן ז'רמן.
מתוך 8 קבוצות הענק הכוללות ביחד כ-190 שחקנים בסגל, בדקנו מיהם החמישה בעלי תג המחיר הגבוה ביותר: 

5. בוקאיו סאקה - 120 מיליון יורו. הכנף האנגלי והכישרון המבטיח, ה"סטאר בוי" של ארסנל שרושם עונה מצוינת עד כה עם 3 שערים בליגת האלופות ועוד 4 בישולים, בנוסף למספרים מרשימים בליגה האנגלית.
4. ויניסיוס ג'וניור - 150 מיליון יורו. הכנף הברזילאי של ריאל מדריד גם הוא רושם עונה מצוינת עם 3 שערים ו-2 בישולים בליגת האלופות, אך כמובן, כל זה לא יהיה שווה משהו עבורו אם ריאל מדריד לא תזכה בתואר.
בשלישיה הראשונה יש שיוויון במחירי השחקנים, כך שאין חשיבות לדירוג. 
3. ג'וד בלינגהאם - 180 מיליון יורו. בגיל 20 בלבד, בעונתו הראשונה בליגה הספרדית בעוד היותו קשר ולא חלוץ, הוא מלך שערי הליגה הספרדית, נתון משוגע. הקשר רושם עונה חלומית ומקווה להוביל יחד עם ויניסיוס ושאר כוכבי הקבוצה, את ריאל מדריד לזכייה בתואר.
2. ארלינג האלנד - 180 מיליון יורו. החלוץ המפלצתי של מנצ'סטר סיטי, עומד בראש טבלת מלכי השערים העונה (בשיוויון עם עוד 3 שחקנים) בליגת האלופות עם 6 שערים ב-5 משחקים. נראה שלמנצ'סטר סיטי יש את כל מה שנדרש כדי לזכות בגביע האלופות בפעם השנייה ברציפות.
1. קיליאן אמבפה - 180 מיליון יורו. השחקן הכנראה הטוב בעולם כיום, מסביב כל הדיבורים על מעברו לריאל מדריד, הצרפתי רוצה לעזוב את פריז עם התואר שהמועדון כל כך צמא לו. קיליאן הוא ללא עוררין השחקן הטוב בקבוצה כרגע ובמיוחד שזה מגיע למשחקים בליגת האלופות בהם הוא כובש בצרורות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קיליאן
    מבין 03/2024/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה בלינגהאם ברשימה זה מטריף אותי שהוא ברשימה מעל ויני ומשתווה לאמבפה בגלל שהתחיל עונה טובה, עכשיו הוא מחרבן
    סגור