עסקי ספורט

ליגת האלופות חוזרת: אלו השחקנים היקרים ביותר בשמינית הגמר

לאחר חודשיים, ליגת האלופות חוזרת עם כל המשחקים והקבוצות הגדולות לשלב גורלי של שמינית הגמר בה ישחקו אמבפה, האלנד, בלינגהאם ושאר הכוכבים הגדולים בעולם, אך מיהם השחקנים בעלי השווי הגבוה ביותר?
מערכת ice | 
ליגת האלופות (צילום ויקיפדיה)
סוף סוף ליגת האלופות חוזרת, לאחר חודשיים מסיום שלב הבתים, שלב שמינית הגמר יחל היום (שלישי) כאשר קופנהאגן תארח את מנצ'סטר סיטי החזקה ולייפציג תארח את ריאל מדריד. כל הכוכבים הגדולים הגיעו לשלב הזה, אמבפה, האלנד, בלינגהאם, ויניסיוס ועוד, אך מהו ההרכב בעל השווי הגדול ביותר מכל הקבוצות יחד?
בשער, בשווי 45 מיליון יורו, נמצא רוי קוסטה שוערה המצוין של פורטו, בחוליית ההגנה יש שלושה נציגים מהליגה האנגלית, סאליבה בלמה של ארסנל בשווי 75 מיליון יורו, גברדיול וגיאס ממנצ'סטר סיטי בשווי 80 מיליון יורו כל אחד.
בקישור האחורי, הייצוג שלן ארסנל וסיטי ממשיך, עם דקלן רייס מארסנל ורודרי מסיטי, בשווי 110 מיליון יורו לכל אחד, בקישור הקדמי נמצאים שני כוכבי העל של ריאל מדריד, ג'וד בלינגהאם שנמצא בפסגת השווי ברשימה זו שמוערך ב-180 מיליון יורו, לצד חברו לקבוצה ויניסיוס ג'וניור המוערך ב-150 מיליון יורו. משלים את הקישור הקדמי הוא הסטארבוי של ארסנל, בואקיו סאקה השווה 120 מיליון יורו.
בחוד, יכלתם לנחש כבר לבד, שני הסופרסטארים, ארלינג האלנד וקיליאן אמבפה, בשווי 180 מיליון יורו כל אחד, שווים לג'וד בלינגהאם. שווי כלל ההרכב הוא כ-1.3 מיליארד יורו.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה