ויראלי

אוהד בוזגלו וגרושתו פאני בדרך לקאמבק? זה התיעוד המפתיע

אוהד בוזגלו, כוכב התוכנית "הבוזגלוס" ב-YES והכדורגלן לשעבר, התגרש לפני מספר שנים מאשתו לשעבר פאני בוזגלו, אבל האם השניים בדרך לקאמבק מפואר? זה התיעוד המחשיד
מערכת ice | 
אוהד בוזגלו (צילום פייסבוק/ אוהד בוזגלו)
אוהד בוזגלו, כוכב התוכנית "הבוזגלוס" ב-YES והכדורגלן לשעבר, התגרש לפני מספר שנים מאשתו לשעבר פאני בוזגלו, כיום פאני בר מוחא. מאז, בוזגלו עמד במרכזן של לא מעט שערוריות, שהתחילה עם הזוגיות המשותפת עם מריה ואלכסה, כמו גם הזוגיות שהסתיימה לאחרונה עם כוכבת הרשת טל הרוש.
אבל האם אוהד בוזגלו בדרך לקאמבק עם גרושתו פאני? בוזגלו העלה אתמול (חמישי) סטורי לחשבון האינסטגרם שלו, בו הוא ופאני נראים צמודים במיוחד אחד לשנייה, כאשר בוזגלו תייג את פאני וכתב ברקע: "לנצח".
כזכור, הרשת סערה לאחרונה בעקבות פרסומו של כוכב הריאליטי והכדורגלן לשעבר אוהד בוזגלו, שניסח הסכם עם בת זוגו מריה נקרסו. על פי ההסכם בין בני הזוג, פעמיים בשבוע הזוגיות שלהם תהפוך ל"פתוחה" כאשר אוהד יוכל לבלות בחופשיות "כמו רווק".
מי שהגיבה על כך זו פאני, שאמרה: "אם הוא לא היה שלם ומאושר עם זה, זה לא היה קורה. את דעתי האישית בנושא אמרתי לו אתמול. כמובן שיש חוסר הסכמות בינינו וכל אחד רואה את החיים מהמשקפיים שלו".
פאני הוסיפה: "בעיניי זה מופרע בכל אספקט אפשרי וציינתי בפניו שנכון להיום מריה מסכימה מפאת גילה הצעיר והאהבה הגדולה, אבל עוד כמה שנים זה יכול להתהפך ויש מצב שהיא תרצה משהו אחר". נוסף על כך, סיפרה פאני על התגובה של בנם המשותף לנושא: "אגב הבן הגדול שלנו (15) היה עד לשיחה שהתקיימה וגם הוא לא מסכים עם אוהד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה