ויראלי

כוכב 'חתונמי' חושף קושי נפשי: "7 באוקטובר הציף לי טראומה מהצבא"

דניס רוסקוב, כוכב סדרת השידוכים המוכרת "חתונה ממבט ראשון", שיתף למאקו על הטראומה שצפה בעקבות המלחמה, שהניעה אותו לפנות לטיפול לראשונה כדי שיוכל להתגייס למילואים ולתרום את חלקו

מערכת ice |  1
חתונה ממבט ראשון (צילום קשת 12)
כוכב העונה השלישית של התוכנית הרומנטית 'חתונמי' דניס רוסקוב, הנמצא בחודש האחרון במילואים בצפון הארץ, שיתף לאחרונה בפייסבוק בעמוד לאימוץ כלבים, כי הוא מחפש בית לכלבה מיוחדת שמצא בזמן המילואים. בעקבות הפוסט, מאקו פנו לרוסקוב לתגובה על הפוסט, ולא ציפו שיחשוף על הדרך סיפור אישי וקורע לב.
רוסקוב בן ה-35, שאכן מצא אהבה בתוכנית המדוברת עם המתמודדת הדר ברייב, אותה הכיר לראשונה מתחת לחופה, חשף על הקושי להתגייס למילואים "לא התגייסתי ישר למילואים" סיפר, "צף לי אירוע שחוויתי בצבא בו היו הרבה נפגעים. כשהייתי בטירונות ב-2007 בבסיס זיקים, נפל על הפלוגה שלי קסאם שנורה מעזה באמצע הלילה. האירוע הזה כנראה השאיר בי משקעים. הייתי צריך לטפל בהם לפני שיכולתי לחזור למילואים. רק לפני חודש הצלחתי להתמודד ולהגיע לתרום."
עוד שיתף "בהתחלה תפקדתי כרגיל ולא ייחסתי לתסמינים חשיבות או לא פירשתי את זה כטראומה וכנראה שסחבתי את זה איתי כמו עוד משהו שהוא חלק ממני. ב-7 באוקטובר, בגלל שזה פגש אותי במדבר, כנראה שזה התחבר לי לאירוע שעברי, פתאום משהו שם הפך להיות הרבה יותר מורכב ריגשית, ולא באמת הרגשתי שאני יכול ללכת למילואים ולתפקד כתמול שלשום."
כאמור, רוסקוב ניגש לטיפול והצליח בסוף להתגייס ולתרום את חלקו. "כמה חשוב לטפל בנפש שלנו, לרפא פצעים פתוחים ולא להשאיר אותם מאחור, הדברים אף פעם לא נעלמים, הם תמיד יחזרו בדרך זו או אחרת אם לא נרפא אותם" המליץ הכוכב.
במהלך המילואים דניס מצא כלבה נטושה ומהובלת בתחנת דלק בצפון, הכוכב החליט לטפל בה וקורא לאנשים למצוא עבורה בית חם ואוהב.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    באמת
    אחלה גבר 05/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוי אוי ממש מסכן …טראומה מהטירונות …הזיה
    סגור