דיגיטל וטק

שנתיים אחרי שנפרץ: אתר ההיכרויות ששידך אלפי ישראלים חוזר

אחרי שנסגר ב-2022 בצל התקפת סייבר חמורה, 'אטרף' שוב בחנות האפליקציות. באתר המחודש נכתב למשתמשים: "אפליקציית אטרף החדשה נבנתה עם אמצעי האבטחה החזקים והמתקדמים ביותר בשוק, כדי להבטיח שהמידע האישי שלך יישמר בטוח"
מערכת ice | 
אפליקציית היכרויות-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
אפשר שוב להתאהב. שנתיים אחרי שנפרצה, אפליקציית ההיכרויות מהמוכרות בישראל, "אטרף", שהייתה בעבר פופולרית מאוד עד שפעילות הופסקה ב-2022 בשל פריצת סייבר, חזרה אמש (רביעי) לחנות האפליקציות במכשירים הניידים. 'אטרף' הייתה להיט במיוחד עבור הקהילה הגאה בישראל.
כזכור, הפריצה הקשה חשפה פרטים של משתמשים רבים באפליקציה, בין היתר את השמות האמיתיים, כתובות דואר אלקטרוני, מספרי טלפון ותמונות. גם מידע אינטימי יותר, כמו סטטוס של נשאות ב-HIV והעדפות מיניות היו בין הפרטים שדלפו בזמנו.

סייברסרב נאלצה בעקבות אותה פריצה חמורה להודיע על סגירת האפליקציה זמנית, כדי להבטיח את שמירת פרטיותם של המשתמשים. קבוצת התקיפה Black Shadow שמזוהה עם המשטר האיראני היא שעמדה מאחורי המתקפה, שכזו עברה גם חברת הביטוח שירביט.
באתר המחודש נכתב למשתמשים: "אפליקציית אטרף החדשה נבנתה עם אמצעי האבטחה החזקים והמתקדמים ביותר בשוק, כדי להבטיח שהמידע האישי שלך יישמר בטוח"
עוד הובהר: "אנחנו נעזרים בחברות הטובות ביותר לאבטחה ובטיחות האפליקציה והמשתמשים שלנו, החל מתקשורת מוצפנת, התחברות מאובטחת ושמירה על פרוטוקולים מחמירים להגנה על נתונים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה