בארץ

דלף מידע אישי מאתרי היכרויות בארץ: אלו האתרים שנפלו קורבן

מערך הסייבר הלאומי עדכן כי התרחשה דליפה של מידע רגיש ממספר אתרי היכרויות ידועים בארץ. בעת זו הוצא צו איסור פרסום על המידע שדלף, והאתרים שנפלו קורבן פועלים כדי להבין מה היקף הנזק
מערכת ice | 
היכרויות אונליין (צילום pixabay)
מערך הסייבר הלאומי עדכן כי התרחשה דליפה של מידע רגיש ממספר אתרי היכרויות ידועים בארץ. לאור המצב, מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה פנתה לבית המשפט כדי לקבל צו איסור פרסום והסרה של התוכן שדלף. 
לפי וואלה טק, בין האתרים שנפגעו היו ריצ'דייט (אתר היכרויות לעשירים), שידייט להיכרויות בין נשים חד מיניות, כושרדייט שמיועדת לדתיים, אתר זיגוטה, פלירטוט ונוספים. בעת זו כל אחד מהאתרים הללו פועל כדי להבין מה היקף המידע שדלף מהם ומה הוא מכיל.
יותר מכך, במערך הסייבר הסבירו כי גם לאתרים וגם לחברות אחסון המידע יש אחריות להגן על הפרטים האישיים שנמצאים באתרים ובאפליקציות, ולכן עליהם לפעול כדי למנוע היקף רחב של נזק.
כמובן לא מדובר באירוע ההדלפה היחיד שהתרחש השנה. לאחרונה סקרנו את ההדלפות הגדולות ביותר שהתרחשו ב-2023 עד כה, ואלו כללו הדלפת ענק בטסלה, פריצה לרשת מכללות עתיד בישראל, דליפת מיילים רגישים בצבא ארה"ב, דליפה מהפנטגון, דליפה מטוויטר שחשפה מיליוני משתמשים לגורמים זדוניים ועוד שלל אירועים שהביאו לאור נתונים פרטיים של חברות, מדינות ואנשים פרטיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה