ויראלי

ניקול ראידמן חוטפת מג'ודי ניר מוזס: "שיווק מסכנות מזויפת"

חברתם הטובה של הזוג ספגה ביקורת לאחר דיווחים על שדרוג מטוס ראש הממשלה ב-60 מיליון שקל: ״אחר כך ניקול ראידמן תגיד ששרה בוכה כל הזמן, עצובה, או משהו כזה, ותצפה שיאמינו לה. ניקול יקירתי יודעת שאני אוהבתותך אבל יאללה, מספיק עם שיווק המסכנות המזויפת של ראשת הממשלה״
מערכת ice | 
ניקול ראידמן (צילום אינסטגרם/ ניקול ראידמן)
הפרסומים על אישור תקציב נוסף בגובה 60 מיליון שקלים לשדרוג מטוסו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, אחרי שכבר קוצץ תקציב פיתוח הנגב והגליל, הצליח להרתיח את אשת התקשורת ג'ודי ניר מוזס.
האחרונה דאגה להפנות את האשמה לאשתו של ראש הממשלה, שרה נתניהו וכתבה בסטורי שהעלתה לאינסטגרם: ״במקום לתת למילואימניקים שנלחמים, לבעלי עסקים, שהמלחמה הרגה אותם, היא רוצה שדרוג מטוס״.

מי שעוד חטפה ממנה היא חברתם הטובה של הזוג: ״אחר כך ניקול ראידמן תגיד ששרה בוכה כל הזמן, עצובה, או משהו כזה, ותצפה שיאמינו לה. ניקול יקירתי יודעת שאני אוהבתותך אבל יאללה, מספיק עם שיווק המסכנות המזויפת של ראשת הממשלה״.
יש לציין כי מוזס אף הוסיפה את השיר "מפלצת" של אוהד חיטמן כדי להדגיש את הנקודה שלה. ראידמן כזכור ניסתה להגן לכאורה על רעיית ראש הממשלה כשסיפרה כי היא בכתה ונמצאת במצב רגיש לאור המצב. אגב, אנשיה של ראידמן הפריכו את השמועה וטענו כי הדברים מעולם לא יצאו מפיה
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה