בארץ

ניקול ראידמן בדרך לפוליטיקה? "רוצה להיות בכנסת"

ניקול ראידמן חשפה כי היא מעוניינת לרוץ לפוליטיקה "בעוד כמה שנים", ודיברה על משפחת נתניהו: "אני בקשר איתם. רק מי שמכיר אותם מקרוב יודע מה עובר עליהם בתקופה הזו". וגם: מה דעתה על אילון מאסק?
מערכת ice | 
ניקול ראידמן (צילום אלמוג גבאי)
ניקול ראידמן, אשת העסקים הישראלית, העלתה לחשבון האינסטגרם שלה סדרת שאלות ותשובות שערכה עם העוקבים שלה, שם נשאלה על מגוון נושאים מסקרנים במיוחד, בהם הקשרים שלה עם משפחת נתניהו, האם היא בדרך לפוליטיקה ומה היא חושבת על האיש העשיר בעולם, אילון מאסק?
תחילה, העלתה ראידמן תמונה שלה יחד עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה נתניהו, כאשר אחד העוקבים שאל אותה: "את בקשר עם משפחת נתניהו?", וזו השיבה: "כן. רק מי שמכיר אותם מקרוב יודע מה עובר עליהם בתקופה הזו".
בהמשך, נשאלה ראידמן "האם תלכי אי פעם לכנסת כדי לעשות שינוי טוב בשביל העם?", וראידמן השיבה בלי להסס: "כן, אבל עוד כמה שנים טובות. אם אני אעשה זאת זה יהיה אחרי שצברתי מספיק הון עצמי לי ולילדיי ואתמסר נטו למען מדינת ישראל. גם צאיך להתחלף דור של פוליטיקאים כאן. אני מאמינה שבעוד 10 שנים הכל יהיה אחרת כאן".
לסיום, נשאלה ראידמן מה דעתה על אילון מאסק, "האם הוא גבר עשיר או חכם?", והשיבה: "גבר לא יכול להיות עשיר אם הוא לא חכם! כסף - זו תוצאה של עבודה קשה, כריזמה, התמדה וגאונות. ככל שלגבר או לאישה יש יותר כסף - ככה הם פעילים יותר שכלית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה