ויראלי

כוכבת הריאליטי חושפת לראשונה בטן הריונית: צפו בתמונות

המגישה וכוכבת הריאליטי ירדן ויזל חשפה לפני ארבעה ימים כי היא בהריון ראשון וכעת מגיעות תמונות ראשונות שלה עם בטן הריונית, ויזל פרצה לתודעת הציבורית לפני מספר שנים כאשר התמודדה בשתי עונות של המרוץ למיליון יחד עם בת זוגה בתוכנית אן זיוי
מערכת ice | 
ירדן ויזל ובעלה (צילום אור גפן)
המגישה וכוכת הריאליטי ירדן ויזל חשפה רק לפני ארבעה ימים כי היא ובעלה פלד בהריון ראשון. כעת הגיעה ההוכחה עת חשפה ויזל בטן הריונית עבור עוקביה באיסטגרם. נזכיר כי ויזל פרצה לתודעה הציבורית לפני מספר שנים אז השתתפה בתוכנית המרוץ למיליון יחד עם בת זוגה לאותה תוכנית אן זיוי שהודיעה לפני מספר ימים על אירוסיה. בתקופת הקורונה חזרו השתיים גם לתוכנית האולסטארס של הריאליטי המצליח.

צילום: ירדן ויזל, אינסטגרם
ויזל מגישה בימים אלו בתוכנית הרשת "וואלה תיקתקנו", שמתיימרת להיות הדור הבא של עולם המבזקים בנושאי החדשות, התרבות, הלייף סטייל ועוד. הפורמט נלקח בהשראת סרטוני הטיקטוק הקצרצרים. 
על השידוך בין ויזל ובעלה פלד אחראים הדוגמנית בר זומר ובעלה אביב. מלבד השדכנים, לשניים יש חברים טובים רבים מתעשיית הבידור ששמחו מהידיעה כגון: איתי לוי, מיכל הקטנה ובעלה ניר ויצמן, דניאל גרינברג, שי מיקה ליאל אלי, נטלי דדון, שר פיטנס, אסי בוזגלו, אוראל צברי, הזוג הנוצץ טיילור מלכלוב ולירן דנינו ועוד רבים.
ויזל היא ממובילות המאבק בסקיני שיימינג, תופעה של ביוש על רקע רזון קיצוני, אשר שונה בהיקף ובהגדרתה משמנופוביה, אך קיימת בהחלט. את ויזל מרבים לשפוט ברשתות החברתיות ולהביע עמדות על גופה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה