ויראלי

כוכבת האח הגדול העלתה תמונה בעירום חלקי: "מזעזע, תתביישי"

יובל לוי שוב מסעירה את הרשת אחרי שהעלתה תמונה שלה בעירום חלקי וחטפה מהגולשים: "צריכה להתבייש, צניעות! באמת בושה"
מערכת ice |  2
האח הגדול (צילום פייסבוק/ האח הגדול)
יובל לוי, כוכבת העונה האחרונה של "האח הגדול" הרשת 13, העלתה תמונה שלה לחשבון האינסטגרם, בה היא עם תחתונים, ופלג גוף העליון שלה חשוף כמעט לגמרי כשהיא ללא חזייה ועם בגד שקוף במיוחד, מה שלא השאיר מקום לדמיון ועורר את זעמם של הגולשים.
אחד הטוקבקיסטים כתב: "צריכה להתבייש, צניעות! באמת בושה", אחד נוסף כתב: "לכי תלמדי כבוד של אישה מהו. עזבי צניעות, מינימום כבוד", כאשר אחד מהם אף החריף את הטון ותקף: "מזעזע וזול מאוד".
כזכור, זו לא הפעם הראשונה שיובל לוי עושה את זה ומסתבכת עם העוקבים. רק לאחרונה לוי העלתה פוסט עם תמונה חושפנית, שהוסרה תחילה בעקבות דיווחים נגדה, אך בהמשך חזרה והועלתה מחדש. 
התמונה שהעלתה יובל לוי לאינסטגרם (מתוך האינסטגרם של יובל לוי)
לוי העלתה את התמונה מחדש לסטורי שלה וכתבה: "זו התמונה שהורידו לי, את חיילי צה"ל בלי חולצה לא חוסמים באינסטגרם ולהם דווקא כן רואים פטמה! (שהיא, בניגוד לפטמה נשית - למטרות עונג בלבד. שלי לפחות פונקציונאליות) והאימג'ים שלהם בעיניי הרבה יותר אירוטיים".
"אני לפחות נדלקת מזה, ונראה שגם עוד רבות ורבים וזה מופץ ברשת חופשי. אבל למה שיסירו אותם? על מי מיניות גברית מאיימת? כל מי שלא נוח לו להנות מהתמונה הזו אבל נוח לו או לה עם איזו תמונה של חייל חתיך בלי חולצה - אתם עיוורים וצבועים. מי שלא נוח לו, יכול ללכת. לא מפריע לי. גם לא צריך להודיע".
בהמשך לוי העלתה תמונה של חייל ללא חולצה לדוגמא וכתבה: "זה, לא מיני אינסטגרם?", עם זאת, כאמור, לאחר מכן הפוסט חזר לאוויר ולוי שיתפה את ההודעה שהפנייה שלה לאינסטגרם קיבלה לאחר שהתלוננה על הסרת הפוסט: "הידד! כל מי ששולח.ת לי הודעות בפרטי שזה לא יאה, אינסטגרם אמר שתנוחו ושתבדקו שוב את הסטנדרטים הכפולים שלכם/ן".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה לא מתאים
    מירי 01/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יו?ל לוי אני במקומך הייתי מתחפרת עמוק באדמה.מה באמת הצגת.? בחלק התחתון נפיחות שמתאימה לגוף של גבר.אז בזה גאותך?
    סגור
  • יובל לוי
    ג׳ורג׳ 05/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איש חמאס לו היה רואה אותך עם התלבושת הזאת אוי אוי אוי מה היה עושה לך
    סגור