ויראלי

מיכל הקטנה חושפת את הנשק של אורטל עמר: "זה קיצוני"

המצב ההזוי שנקלענו אליו עם מלחמת "חרבות ברזל", הביא ללא מעט אנשים את הצורך למגן את עצמם. אחת מהן היא אורטל עמר, שנושאת ברכבה נשק קר בדמות סכין קצבים "למקרה שמישהו יבוא", כאשר מיכל הקטנה העלתה סרטון עם תיעוד של כך: "לא, זה קיצוני"
מערכת ice | 
מיכל ויצמן (צילום יוטיוב/ מיכל הקטנה)
בימים כל כך טרופים בהם נמצאת מדינת ישראל על רקע מלחמת "חרבות ברזל" והחשש הקיומי שמרגישים כאן חלק מהאזרחים, ישנן סיטואציות שאנחנו אפילו לא מדמיינים לעצמנו שייראו כמציאותיות, אבל האזרחים הישראלים מנסים לשמור על עצמם והביקושים לקבלת רישיון נשק רק עולים ועולים.
כך קרה גם למיכל הקטנה ולאורטל עמר, זוג החברות הטובות, כאשר מיכל ויצמן, העלתה סטורי שהיא עולה לאוטו של עמר ומוצאת שם סכין קצבים שמשמשת את עמר להגנה עצמית. כבר אמרנו שאנחנו נמצאים במצב הזוי בו אזרחים נאלצים להסתובב עם נשק קר להגנה עצמית, לא?
בסרטון שהעלתה כוכבת הילדים לסטורי שלה, היא חושפת כי אספה את עמר לאימון פילאתיס משותף, כאשר האחרונה הייתה יחד עם בנה תו פרינס, בנו של בן אל תבורי, שישב במושב האחורי של הרכב. 
מיכל נכנסה לרכב ופתאום ראתה את סכין הקצבים מונחת ושאלה: "מזה זה הסכין הזאת אורטל?", כאשר עמר משיבה: "זה למקרה שמישהו יבוא". מיכל פנתה לתו פרינס ואמרה: "מה העניינים תו?", ועל הסיטואציה הוסיפה ואמרה: "לא, זה קיצוני". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה