ויראלי

פרשת ג'פרי אפשטיין: רשימת המקורבים שעומדת לטלטל את העולם

צו בית המשפט המטפל בהאשמות החמורות נגד עבריין המין המנוח דרש לפרסם יותר מ-170 שמות של מקורבים ששמם נקשר בו. הנתונים צפויים להיחשף בחודש הבא ולעורר סערה חסרת תקדים, ייתכן שאף במערכת הפוליטית המקומית. במהלך הפרשה שיחד ב-350 אלף דולר על מנת לטייח את העדויות נגדו 
מערכת ice |  2
ג'פרי אפשטיין (צילום ויקיפדיה)
במסגרת פרשת המין של איש העסקים המנוח ג'פרי אפשטיין, צו בית המשפט שמטפל בהאשמות נגדו דרש פרסום של כ-170 איש ששמותיהם נקשרו בשמו של עבריין המין. הרשימה צפויה לחולל סערה רבתי, עד כדי רעידת אדמה של ממש, בכך שתחשוף את מקורביו בעולם הבידור, הפוליטיקה וייתכן שאף בבית המלוכה האנגלי. 

הפרשה חשפה את הקשר ההדוק שקיים בין הון לשלטון, וסיפקה תיאורים מחרידים של ניצול מיני של נערות ונשים צעירות במסגרת דפוס שיטתי בעזרת השותפה העסקית שלו, גיליין מקסוול, אשר הייתה אחראית לפיתוי הקורבנות והורשעה לאחר שגייסה וסחרה בארבע נערות עבורו, וכיום מרצה 20 שנות מאסר. מי ששמו עלה כאפשרות סבירה להופעה ברשימה הוא הנסיך אנדרו, שבשנת 2001 הואשם שנגע ומישש את אחת המתלוננות.
 
בחודש מאי האחרון התגלה הקשר שלו עם הרמטכ"ל וראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק. קשר שעל פי התיעוד שנחשף התקיים גם אחרי שהורשע עבריין המין. הטייס של אפשטיין לשעבר העיד לפני שנתיים שיחד עם הנסיך אנדרו, הוא הטיס גם את נשיא ארה"ב לשעבר, דונלד טראמפ. בשנת 2020 נחשפו מסמכים בהם תועד גם ביקורו של נשיא נוסף, ביל קלינטון, שהגיע לאי של עבריין המין והיה אורח קבוע לאחר כהונתו.
בשנת 2008 הורשע אפשטיין לראשונה בשידולה של נערה בת 17 לזנות, העונש שלו היה רק 13 חודשים של מעצר עם תנאים מקלים שאפשרו לו לעבוד בזמן שריצה את מאסרו. במהלך עסקת הטיעון שספגה ביקורות רבות, ובצדק, גורמים פדרליים רשמיים הצליחו לאתר לא פחות מ- 36 קורבנות.
 
ב-2019 אפשטיין נעצר, הואשם בסחר בקטינים למטרות מין בפלורידה וגם בניו יורק. לאחר מכן התגלה גם שבניסיון לטייח את הראיות נגדו, אפשטיין דאג לשלם שוחד בסכום של 350 אלף דולר כדי למנוע מעדים להעיד נגדו בפרשה. קצת יותר מחודש אחרי שנעצר, עבריין המין התאבד בבית המעצר העירוני במנהטן.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הנציג הגאה שלנו בתעשיית המין של אפשטיין - אהוד ברק! (ל"ת)
    אהוד ברק 01/2024/03
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 1.
    אהוד ברק.
    אפי 01/2024/01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מקווה לשמוע שהחבר הטוב של המיליירדר יתאבד גם כן לפני שיוסגר לדוד סם.
    סגור