קריפטו

האם בריטניה בדרך להפוך למעצמת קריפטו? ההחלטה החריגה של הממשלה

הרשויות בממלכה המאוחדת יפעלו מול תעשיות השירותים הפיננסים וחברות הטכנולוגיה כדי להשתית חקיקה דרושה שתסלול את הדרך למסחר בניירות ערך דיגיטליים. ארגז חול דיגיטלי (DSS) בפיקוח הרגולציה יאפשר לחברות לבדוק מוצרים חדשים עם לקוחות אמיתיים
מערכת ice | 
רישי סונאק, רה"מ בריטניה (צילום freepik, shutterstock)
הרשויות בבריטניה הצהירו הערב (חמישי) כי בכוונתן להמשיך לפעול למול תעשיות השירותים הפיננסיים ותעשיות הטכנולוגיה במדינה כדי לבסס את החקיקה הדרושה כדי לסלול את הדרך לניירות ערך דיגיטליים. מהלכים שהממשלה מקדמת מבססים כי הממלכה חותרת להפוך למרכז תעשיית קריפטו.
ארגז חול דיגיטלי לניירות ערך (DSS) המאפשר לחברות לבדוק מוצרים חדשים עם לקוחות אמיתיים תחת פיקוח רגולטורי התקבל בברכה יחסית על ידי המשיבים לייעוץ שהופץ ביולי, אמר משרד האוצר בממלכה ביום רביעי. משיבים רבים הדגישו את הצורך שהכללים בתוך ארגז החול יישארו גמישים כדי שיוכל להסתגל לתרחישים חדשים. הם גם ביקשו יותר בהירות לגבי הטיפול בנושאי מס בארגז החול.
 
ה-DSS יהיה בפיקוח של הבנק המרכזי של אנגליה והרשות להתנהלות פיננסית, על פי טיוטת חקיקה שפורסמה ביום שני. זה יאפשר לעסקים לבדוק את טכנולוגיית הספרים המבוזרים המאפשרת לקריפטו לבצע דיגיטציה של ניירות ערך מסורתיים ולייצג אותם בבלוקצ'יין. "הממשלה תפעל למול הרגולטורים והתעשייה כדי לזהות הוראות חקיקה נוספות שיש להכניסן לתוקף, ובמידת הצורך תפעיל מכשירים סטטוטוריים נוספים לתיקון ה-DSS", נכתב בתגובת הייעוץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה