ויראלי

גרושתו של סטטיק מתפרקת: "מתגעגעת אליך בכל נשימה"

פולק כתבה לאחיה המנוח צחי שנהרג לפני 18 שנה: "יום הולדת שמח, אהוב ליבי, אחי הכי שלי. היית אמור לחגוג היום 44, אבל נשארת לי בן 26. איך לעזאזל אני הקטנה כבר יותר גדולה ממך? מאז שאתה לא פה, היום הזה שלך, היום הכי מואר בשנה, היום שבו הגעת לעולם - הפך ליום כל כך עצוב עבורי"
מערכת ice | 
שרית פולק (צילום אור גפן)
גרושתו של סטטיק, שרית פולק, איבדה לפני 18 שנה את אחיה הבכור, צחי, אבל היא לא שוכחת לרגע את האח שנהרג בתאונת עבודה טרגית, כאשר נמחץ למוות מתחת לשיש כבד והיא מקפידה בכל שנה לשתף את תחושותיה.
פולק כתבה לאחיה המנוח: "יום הולדת שמח, אהוב ליבי, אחי הכי שלי. היית אמור לחגוג היום 44, אבל נשארת לי בן 26. איך לעזאזל אני הקטנה כבר יותר גדולה ממך? מאז שאתה לא פה, היום הזה שלך, היום הכי מואר בשנה, היום שבו הגעת לעולם - הפך ליום כל כך עצוב עבורי".
 
עוד היא המשיכה: "איך אחגוג לאדם הכי חי שהפך למת? אבל השנה החלטתי לחגוג לך בדירה שלי, עם העוגה שאתה הכי אוהב, עם אנשים טובים שמחבקים אותי. לחגוג את זה שזכיתי בך, לחגוג את הזיכרון שלך, לחגוג את כל מה שהיית, לחגוג את כל מה שאתה דרכי".

לסיום הדגישה: "צחי שלי, מלאך שלי, אהבה שלי, היית אדם שכולו טוב. מקווה שאתה גאה בי. תודה. תודה שאתה דואג לי, אתה מאיר לי את הדרך, אתה יותר חי מאי-פעם, מתגעגעת אליך בכל נשימה. אני אוהב אותך. שלך לנצח, אחותך הקטנה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה