ויראלי

גרושתו של סטטיק מתגעגעת? המסר שלה שבר את הרשת

על אף שאיחלה לגרוש הצלחה בקשר החדש: “זה קווץ' בלב, אבל העיקר שיהיה לו טוב", כתבה בציוץ הראשון שלה ממש בת'רדס: “העליתי עכשיו פוסט באינסטגרם, זה נחשב סקס עם האקס כאילו?”, חלק מהעוקבים לא ממש אהבו את המסר
מערכת ice | 
סטטיק ושרית פולק (צילום אינסטגרם/ שרית פולק)
הזוגיות של סטטיק עם רונה לי שמעון, כוכבת שגדולה לא פחות ממנו אם לא יותר, הותיר לגמרי בצל את גרושתו של הזמר, שרית פולק שעדיין מנסה להתקבע ככוכבת רשת בזכות עצמה. בינתיים, ברשת החברתית החדשה ת'רדס היא בעיקר הצליחה להביא עליה ביקורת.
על אף שאיחלה לגרוש הצלחה בקשר החדש: “זה קווץ' בלב, אבל העיקר שיהיה לו טוב", כתבה בציוץ הראשון שלה ממש בת'רדס: “העליתי עכשיו פוסט באינסטגרם, זה נחשב סקס עם האקס כאילו?”

על אף שחלק מהעוקבים אהבו את העקיצה, היה מי שכתב לה בלי רחמים: “בא לי למצוא לך מישהו רק בשביל שתפסיקי להשתמש בשורש אקס יא לב שלי”. פולק מצדה השיבה וכתבה: “אבל אני ממש אוהבת”.
ציוץ נוסף שלה שגרם לסערה היה: “איזה מצחיק זה שקיימים עוקבים באינסטגרם שלי שבטוחים שאני אדם שפוי”. על כך היא קיבלה תגובה מאחת העוקבות לפיה: “את לא אדם שפוי, יצאת עם סטטיק…” שרית מצדה לא התבלבלה וענתה על כך: “הבחירה הכי שפויה שלי 30 שנה”.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה