טלוויזיה

גרושתו של סטטיק מתגעגעת: "אוהבת אותו, היה קשה גם לי"

שרית פולק מספרת בריאיון: "הוא בן אדם מאוד טוב, אני מאוד אוהבת אותו. ברור שלא מדברים כל יום כל היום, אבל אנחנו בקשר"
מערכת ice | 
סטטיק ושרית פולק (צילום אינסטגרם)
גרושתו של סטטיק, שרית פולק, שסיפור גירושיה מהזמר גרם ללא מעט כותרות במדינה ולסערת ענק במסגרת הסרט 'לירז' ששודר בקשת 12, בוחרת שוב לדבר על מה שנאמר בסרט שחשף מה הוביל לגירושים של השניים.
פולק סיפרה ברעאיון ליפעת הללי ממאקו על סטטיק: ״שידור הסרט לא היה פשוט, מהסיבה שכל מה שקרה - קרה לפני יותר מחצי שנה, אבל אנשים צופים בזה עכשיו, אז זה כאילו לחיות את זה מחדש. לראות בן אדם שאתה מאוד אוהב מספר על מה שהוא עבר היה קשה גם לי. מזל שהייתי בדובאי (בחתונה של נטע ברזני). זה היה לראות את לירז, לבכות ולחזור למלא אנשים ומוזיקה”.
האם הם עדיין בקשר? “כן, אנחנו חברים טובים. היינו חברי נפש במשך שנים, אי אפשר למחוק את זה ואני גם לא רוצה למחוק. הוא בן אדם מאוד טוב, אני מאוד אוהבת אותו. ברור שלא מדברים כל יום כל היום, אבל אנחנו בקשר”.
אגב, מאז הגירושים ולרגל פאנל מיוחד שערך בנושא התסמונת ממנה היא סובלת - PMS, היא החליטה לדבר לראשונה בראיון ל-TMI על הקושי הגדול: "צעדתי בשתי תצוגות, אחת של פיקס ואחת של שמלות כלה של אריאל טולדנו, מאלפות, וזהו, סיימתי לצעוד וגם השתתפתי בפאנל, היה יום מלא בעשייה".
על כך שגם לבשה שמלת כלה בתצוגה: "לא מרגש אותי במיוחד, כבר לבשתי לא מעט פעמים לצילומים, לתצוגות, לחתונה, אז תמיד נחמד, וזהו. שמלות מהממות אריאל עשה, עכשיו אני אתחיל לעבוד איתו הרבה, יש לי הרבה כלות. איך זה לדגמן? לא חשבתי, כי אני לא דוגמנית. זה עבודה קשה, באמת שזו עבודה קשה, אני מורידה בפניהן את הכובע, שעות לא שעות, קר, חם, על עקבים, זה מטורף. מי שלא עוסק בזה לא מבין עד כמה זה קשה".
על כך שהיא אמרה שהיא חושבת שהיא משתגעת: "לא באמת משתגעת, אתה הרבה יותר רגיש, עם פתיל יותר קצר. מי שמכיר אותי יודע שאני לא בן אדם שרב עם אנשים, אני יכולה להיות קצת יותר עצבנית, טיפה, במנעד שלי... זה כזה 'צ'יוואווה קטנה'. לא יותר מזה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה