תרבות ופנאי

סטטיק מתקשה לעכל: "אני לא יכול בלי להחזיר"

לאחר שסטטיק הודיע על סולד אאוט בהיכל מנורה, הוא החליט על צעד נוסף: "אז בשבילכם - אני פותח עוד מופע !!! המכירה תיפתח מחר ב-10 בבוקר אבל אני מתרגש כבר מהיום, נתראה בקרוב!! בונא, כמה זמן זה משאיר לי לכתוב עוד אלבום?". 
מערכת ice | 
האלבום של סטטיק (צילום יח"צ)
חודש בלבד אחרי שהוציא את אלבום הסולו-בכורה שלו, סטטיק, או לירז, איך שתרצו, הוא פתח את מכירות הכרטיסים למופע הגדול בהיכל מנורה שיפתח את סיבוב ההופעות הראשון שלו ללא השותף בשנים האחרונות, בן אל תבורי. כאשר לקהל מחכות לא מעט הפתעות. אלא, שהמופע מיד הפך לסולד אאוט והזמר נאלץ לפעול.
סטטיק כתב באינסטגרם שלו: "אהובים שלי כמה אהבה נתתם לי אני לא יכול בלי להחזיר !!אני מקבל המון הודעות מאנשים שלא הספיקו לקנות כרטיס או שלא יכלו בתאריך הקיים והבנתי שאין מצב שאני לא משתף כמה שיותר מכם באירוע הבלתי נשכח הזה".
 
הוא הסביר: "אז בשבילכם - אני פותח עוד מופע !!! המכירה תיפתח מחר ב-10 בבוקר אבל אני מתרגש כבר מהיום, נתראה בקרוב!! בונא, כמה זמן זה משאיר לי לכתוב עוד אלבום?". 
בשבוע שעבר לאחר שנודע שהמופע הוא סולד אאוט וכל הכרטיסים נמכרו: "אמאלה! אני לא מאמין שזה קורה לי! אני כל כך מתרגש שרועדות לי הידיים בכתיבה של הפוסט הזה. עברתי שנה מאתגרת מאוד - והיום הזה הוא ההתחלה של משהו חדש".

עוד הוסיף: "למדתי שיעור חשוב על כמה חשובה הדרך יותר מהפתרון. אני באמת רוצה להגיד תודה לכולכם על האהבה הזו, זה לא מובן מאליו. ועכשיו כשאתם עשיתם את שלכם - הגיע תורי לעשות את שלי. תהיו מוכנים ללילה הכי משוגע בחיים שלנו !!! המסע מתחיל ואני כבר מוכן"
כרטיס מול הבמה באורקסטרה יעלה 279 שקל, כרטיס ביציע התחתון יעלה 219 שקל, וביציע העליון רוב הכרטיסים יעלו 169 שקל, כאשר בשורות הרחוקות שלו כרטיס עולה 139 שקל. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה