ויראלי

בן אל תבורי שוב בסכסוך? פרטי הנתק המפתיע מתבררים

אחרי שכבר השלים עם אביבה אמו, שוב עבר ביניהם חתול שחור והם הסתכסכו דווקא אחרי שתבורי הזמין אותה לארוחת ערב, אך פרץ ביניהם ריב. היחסים בין אביבה לבן אל עלו על שרטון וכעת הם לא מדברים, אלא שבן אל תבורי מסר בתגובה: "זה שקר. לא היה ולא נברא"
מערכת ice | 
בן אל תבורי ודני לוי (צילום אינסטגרם)
הבן הצעיר לבית תבורי, בן אל קפץ יחד עם בת זוגו דניאל לוי לביקור בישראל בתחילת 2023, ארבעה חודשים אחרי שארז כזכור את חפציו ועזב את ישראל לטובת מיאמי יחד עם זוגתו, שהיא במקרה הסטייליסטית של קים קרדישיאן.
אבל אחרי פרשת ההקלטות הסוערת והריחוק מבנו תו פרינס כבר החלו להשכח, היה נראה שתבורי כבר שם סכסוך אחד מאחורה ומדובר באחד המתמשכים והמתוקשרים שבהם עם אמו אביבה תבורי, אבל אם לשפוט על פי הסטוריז שהעלתה לפני כחודש האמא השמחה, נראה שלא כך פני הדברים.

ב-TMI פורסם כי לפי מקורבים לשניים, שוב עבר ביניהם חתול שחור והם הסתכסכו דווקא אחרי שתבורי הזמין את אימו לארוחת ערב, אך פרץ ביניהם ריב. היחסים בין אביבה לבן אל עלו על שרטון וכעת הם לא מדברים, אלא שבן אל תבורי מסר בתגובה: "זה שקר. לא היה ולא נברא". 
כזכור, יום הביקור הראשון של הזמר בישראל היה יחד עם אמו אביבה וכן עם זוגתו דני. אחרי שכתבה על המפגש עם בן: "אני מאושרת", אביבה גם תיעדה את המפגש עם זוגתו של בנה דני וכתבה: "אהובתי כאן". יש לציין כי לאורטל עמר יש מקום מכובד אצל הוריו של בן אל תבורי למרות הגירושים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה