ויראלי

גרושתו של סטטיק נשברת: "אני עדיין לא מאושרת"

שרית פולק במסר לעוקבות שלה: "להודות על מה שיש ועל מה שאין, שמש להסתכל על הטוב החיים מורכבים מאוסף של רגעים חלקם מוארים וחלקם פחות לכל תקופה הקסם שלה גם לתקופה הקשה ביותר"
מערכת ice |  5
סטטיק ושרית פולק (צילום אינסטגרם/ שרית פולק)
אחרי שסגרה את הדירה החלומית שלה בתל אביב בה תתגורר בקרוב אחרי שתשוב מחו"ל, שרית פולק התפנתה לענות לשאלות של עוקבותיה באינסטגרם, שבעיקר נסובו סביב הנושא הזוגי ולקבל ממנה עצות על פרידות.
אחת העוקבות שאלה: "יש לך עצות לאיך לגרום לו לרצות אותך?"., על כך השיבה פולק: "תהיי את! את לא צריכה לגרום לו, אם הוא ירצה אותך הוא ימצא את כל הטוב שבך. בכללי, באהבה".

עוד היא הוסיפה בתשובתה: "הוא לא יחפש את הפגמים בך אלא יעצים את הדברים הטובים שבך. כזאת אהבה הייתה לי וכזאת אהבה אני רוצה בעתיד. אל תהיי במקום בו את צריכה להתאמץ בשביל שמישהו ישים אליך לב. תערכי את עצמך. כמוך יש רק אחת".
לשאלה 'את מאושרת?' השיבה: "בהתחלה רציתי לרשום שעדיין לא אבל אני עובדת על זה ואז תהיתי מהו אושר? מה מרגישים כשמאושרים באמת? האם מתישהו תרגיש מאושר באמת? האם אנחנו שלמים או תמיד מחפשים מה חסר? האם כל החיים נהיה במרדף אחרי הכל?".
לסיום כתבה: "ואז נזכרתי במה שתמיד האמנתי בו: להודות על מה שיש ועל מה שאין, שמש להסתכל על הטוב החיים מורכבים מאוסף של רגעים חלקם מוארים וחלקם פחות לכל תקופה הקסם שלה גם לתקופה הקשה ביותר".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    הזוג הזה מתיש , תחפשי תעסוקה
    אי 02/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כולם טועים ,לומדים מטעויות .
    סגור
  • 4.
    שרית
    אלונה אלון 02/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל פעם שרוצה קצת. פירסומת היא מתגעגעת לסטטיק תתגעגעי אין בעיה מה זה שייך לנו
    סגור
  • 3.
    שתתקדם
    מי שמבין 02/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את מי את חושבת שאת מעניינת. ואתם, שכל היום מצטטים את שברונה. יאללה שתתקדם. כל יום עשרות זוגות מתגרשים לוקח שנים להשתקם. את מי היא מעניינת החלולה הזאת? שכל העניין שהייתה נשואה למשהו מפורסם שגם הוא מפורסם סתם בלי סיבה. שחררו ....
    סגור
  • 2.
    וואו כמה שלמדתי מהתובנות של שרית.... מי מחייב אתכם
    אני 02/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להמשיך לכתוב ולכתוב על כל מיני אנשים לא מעניינים?מיהי בכלל? היתה נשואה לסטטיק... אז מה? מה היא עשתה בזכות עצמה? האם היתה מדענית? האם היתה זוכת פרס נובל? למה לקרוא עליה בכלל? יכול להיות שאתם חייבים להיות נחמדים לכל היחצ"נים? זה הרי כמו יד לוחצת יד
    סגור
  • 1.
    אשפה
    ירו 02/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מגעילים
    סגור