ויראלי

מאיר אדוני הציע רעיון מטורף ונחסם: מחבלי חמאס במדי צה"ל

ההצעה של השף מאיר אדוני הייתה: "להלביש מחבלים במדי חיילי צה״ל - כפיתיון", אבל אחרי זמן קצר החשבון עם כל 150 אלף העוקבים שלו הוסר
מערכת ice |  3
מאיר אדוני בקמפיין לטונה סטארקיסט (צילום ניר עצמון)
מה עובר על השף המוערך מאיר אדוני? אחרי פוסט ההתפכחות שלו מהאמונה בדרך של אנשי "השמאל" ובשלום, בעקבת הטבח של ה-7.10 מצד חמאס באנשי עוטף עזה והדרום ולאחר שגם ביקש סליחה על השנים שבהם היה חלק מהשמאל הישראלי, כעת מגיע שערוריה נוספת.
השף שכיכב בעבר במשחקי השף של רשת 13, שיתף את תמונת המחבלים שהסגירו את עצמם השבוע והציע באופן תמוה: ״לשלוח אותם עם מטעני חבלה לפני כוחותינו לכל מקום! פירים, בניינים, מסגדים וכל רחוב ורחוב, ״לשים על המפלצות מדי צה״ל ולשלוח אותם כבשר תותחים".

אלא, שלפי נדב בורנשטיין מקשת 12, כעבור כמה דקות מרגע שהסטורי מעורר המחלוקת עלה לאוויר, הוא נעלם יחד עם החשבון הפעיל של השף על 151,000 העוקבים שלו. ולא ברור אם הוא נמחק או שהוסר על ידי הפלטפורמה.
רק לאחרונה, השף שיבח את הדרוזים על לחימתם לצד היהודים: "אזרחי ישראל צריכים להצדיע לגיבורי ישראל מהעדה הדרוזית, לכרוע ברך בפני העדה הנדירה הזאת ולבקש את סליחתם על חוק הלאום, העדה הדרוזית שזורה כחוט החיים עם נשמת העם היהודי והיא חלק חשוב, אמיץ ונאמן למדינת ישראל. בואו נתקן את העוול העצום שחוק הלאום יצר ונבקש מחילה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אין אמונה בכלום....חוץ מבורא עולם (ל"ת)
    ענבל אור 12/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מאיר אדוני
    המומה 12/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התחרפנת טוטלית!!! השם יעזור לך!
    סגור
  • אין אמונה בכלום....חוץ מבורא עולם
    ענבל אור 12/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודק בהחלט
    סגור