ויראלי

מאיר אדוני נפרד ממחנה השמאל: "הייתי חלק מההזיה, בז לכם"

אדוני כתב: "כמה תגובות קיבלתי ביומיים האחרונים מאנשים שעד לפני רגע השתייכתי אליהם. אל תעלבו אבל בז לכל מה שהשמאל הקיצוני מהווה או משדר! מרגיש מרומה עד עמקי נשמתי שהלכתי שבי אחרי הסיסמאות הנבובות לשלום! הובלתי וצדדתי בקמפיינים לטובת השלום, על זה שיש עם פלסטיני שרוצה שלום. אנחנו אשמים! תמיד אשמים!"
מערכת ice |  1
מאיר אדוני בקמפיין לטונה סטארקיסט (צילום ניר עצמון)
אחרי הפוסט שלו שגרם לסערה גדולה, השף מאיר אדוני מגיב לביקורת על הפוסט התפכחות שלו מחלומות השלום עם השכנים מעבר לגדר כשטען: "הטמטום של השמאל"; "זו כת"; "לקחו יותר מדי סמים".
אדוני כתב: "כמה תגובות קיבלתי ביומיים האחרונים מאנשים שעד לפני רגע השתייכתי אליהם. אל תעלבו אבל בז לכל מה שהשמאל הקיצוני מהווה או משדר! מרגיש מרומה עד עמקי נשמתי שהלכתי שבי אחרי הסיסמאות הנבובות לשלום! הובלתי וצדדתי בקמפיינים לטובת השלום, על זה שיש עם פלסטיני שרוצה שלום. כמה הייתי חלק מההזייה שאנחנו אשמים! תמיד אשמים!".

עוד המשיך: "כל פיגוע ידעתי להסביר "זה אנחנו. אנחנו אשמים". הם עם כבוש (הכיבוש כביכול הגיע כשלעצמו לא קשור ל 48 ובכלל לרצון שלהם להשמיד אותנו יום יום), עם מסכן, הם בכלל שוחרי שלום, עם של אהבה, ואחוות אדם, זה אנחנו אשמים, הכל בגללנו היהודים, צמאי הדם שרק הורסים והורגים. אוייייי כמה פטת. כמה פטת הייתי, שחי במדינת תל אביב הנאורה ומספר לעצמי סיפורים! היה נוח. הייתי חלק מהם. מסעדות מצליחות, עטוף בכל האהבה העצמית שיש באילו שחיים בתל אביב, מנוי לעיתון הארץ שמעלה שוב ושוב את פעילות אירגון בצלם השטוף שינאה לישראל ולצבא הגנה לישראל (לא פחות מהמשחיים במאה שערים)".
עוד המשיך: "מבקש סליחה, באמת..... שהתעוררתי אל נוכח השואה שעברה עלינו והבנתי שאני חלק מכת שחיה בסרט! אולי כי לקחו יותר מדי סמים, אולי כי החיים בתל אביב יפים ונוחים והכל מקדש את זה. אולי כי להיות שמאלני זה מגניב ונכון (במיוחד כשף שחי ועובד בעולם), אולי כי להיות הומו ולסבית אומר שאתה חייב להאמין בטימטום של השמאל (אבל בעזה הקהילה היתה נשרפת בחיים)".
כמו כן טען: "איזה מזל שהפעם היה תיעוד מוחשי, מפלצתי, בלתי נתפס שאין ברירה אבל גם גדולי השמאל שהם קיצון קטנטן, שמאל מאהבת פלסטין ולא מאהבת ישראל (לא שכמו רוב השמאל הישראלי הינו שמאל מאהבת ישראל) היה להם קצת קשה עם זה! בכל זאת ילדה נאנסת, תינוק שנצלה בתנור, זקן שנשחט, חייל נערף ועוד זוועות גם להם היה קצת לא נוח!".
לסיום כתב: "אז עכשיו אחיות ואחים יקרים שאולי לא תאמינו אבל אוהב אתכם למרות הכל אהבת אמת! בואו נבין שיש מולנו מפלצות. יודע שקשה לקבל את זה אבל אילו מפלצות וכל תואר חיבה אחר יעשה איתם חסד! בואו ונתמודד עם המציאות העגומה ונדאג לעקור את גרורות סרטן האיסלם הקיצוני מכל חלק באזורנו! עם ישראל חי!!!!!".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מאיר אדוני
    DL 11/2023/21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ומה בדיוק ציפה מהשמאל שמזרחי מחמד שלהם קם נגדם ועוד ברשתות החברתיות? מקבל בערך מה שעשו לאלדד יניב - שטנה ושנאה, השמצות ובוז כי הם לא אוהבים שמישהו מושך להם את השטיח מתחת לרגליהם ומערער את יציבותם - כל כך מתאים לשמאל העלוב - ואם מישהו משיחי זה הם שמאמנים במשיח השקר שנקרא עם פלסטיני
    סגור