ויראלי

טראמפ הימם את הקהל: "אהיה דיקטטור רק ביום הראשון כנשיא"

הנשיא לשעבר וללא ספק אחד ה"צבעוניים" שבנשיאי ארצות הברית לאורך ההיסטוריה, השתתף בכנס באייווה ושאלתו הישירה של כתב פוקס ניוז שהנחה את האירוע, סיפקה תשובה קלאסית של טראמפ
מערכת ice | 
דונלד טראמפ (צילום pixabay, pexels)
דונלד טראמפ, נשיאה ה-45 של ארצות הברית ואיש העסקים לשעבר, השתתף בכנס שהנחה אחד הכתבים האהובים עליו, שון האניטי מפוקס ניוז, ואחת השאלות הבולטות ששאל האניטי את טראמפ, עוררה סערה גדולה.
כמובן שהשיחה התנהלה סביב שני נושאים מרכזיים, המשפט של טראמפ והריצה שלו לקדנציה שנייה כנשיא. בשלב מסוים שאל האניטי את טראמפ האם הוא מתכוון, במידה ויחזור לתפקיד, לנצל את מעמדו. זאת כאשר הוא מתכוון לרדיפות פוליטיות כלפי יריבים פוליטיים. טראמפ השיב לו בעקיצה שכוונה לביידן והאריס: "כמו שהם עושים עכשיו?", כאשר הוא מתייחס למשפטו.
לאחר מכן, שהשיחה הפכה לקלילה יותר, שאל אותו האניטי את אותה השאלה רק באופן קצת יותר ישיר, "אתה לא מתכוון להיות דיקטטור, נכון?". התשובה של טראמפ היממה את הנוכחים. "רק ביום הראשון", אמר טראמפ.
טראמפ הוסיף ואמר כי הוא ינצל את כוחו ביומו הראשון כנשיא כדי לסגור את הגבול עם מקסיקו ולהוציא לפועל קידוחי נפט. לאחר מכן, אמר טראמפ, אני לא אהיה דיקטטור. כמובן שכל עוד מדובר בטראמפ, אין לדעת באמת עד כמה כוונתו רצינית באמת לעשות זאת.
על פי מנהל הקמפיין של יריבו, ג'ו ביידן: "טראמפ אמר לנו מה הוא מתכוון לעשות במידה והוא יבחר שוב לנשיאות. האמריקנים צריכים להאמין לו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה