ויראלי

אופירה אסייג משתוללת: "מצוין, שתרקב בגיהנום, אמן"

אסייג העלתה סטורי עם כתבה מ-N12 על החיסול המדובר של שני בכירי חמאס וכתבה: "מצוין שתירקב גם בגיהנום, אמן!!!". אסייג לא חוסכת במילים במלחמה הזו וכותבת את המילים הקשות מהלב נגד האויבים שחוסלו
מערכת ice |  1
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
אחרי שבחמאס אישרו כי חוסל מפקד החטיבה הצפונית של הזרוע הצבאית, אחמד אל-ר'נדור, וראש המערך הרקטי, איימן סיאם על ידי צה"ל, מגישת קשת 12 אופירה אסייג הביעה את דעתה בדיוק מה היא חושבת.
אסייג העלתה סטורי עם כתבה מ-N12 על החיסול המדובר וכתבה: "מצוין שתירקב גם בגיהנום, אמן!!!". אסייג לא חוסכת במילים במלחמה הזו וכותבת את המילים הקשות מהלב נגד האויבים שחוסלו.

בינתיים בפרשנותו ב-N12 כתב ניר דבורי: "החמאס לא הוכה מספיק ויחיא סינוואר מרשה לעצמו להתחכם. בסוף, באמצעות העסקה לשחרור החטופים וכשהוא מבין שהוא מתקרב לרגע השבירה שלו, החמאס הצליח לעצור את המתקפה של ישראל. החמאס עוד לא נמצא ברגע השבירה שלו, אבל מבין שהרגע הזה מתקרב".
עוד הסביר: "באמצעות העסקה, החמאס שם ברקס למתקפה של ישראל בעזה, וזה תפס את צה"ל רגע לפני השלמת הפעולה שלו בצפון הרצועה ולפני הירידה לדרומה. בדרום הרצועה, בח'אן יונס וברפיח, יש לארגון הטרור מרכזי כובד. היכולת שלנו שחמאס כמובן חושש שנשתלט בזכותה על ציר פילדלפי, עלולה בין השאר למנוע הברחות מהרצועה לסיני. זו הנקודה האחרונה מבחינתו של סינוואר לבלום את ישראל, וזה מה שהוא עושה ושהוא ינסה להמשיך לעשות ככל שאפשר"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ניר דבורי
    נאוה בלוך 11/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כתב יסודי רגיש צנוע אמין.אי אפשר להאשים אותו שהוא לוקח אישית את הפסקת האש אם כי הוא בטוח מבין אותה.
    סגור