ויראלי

אופירה אסייג נשברת: "שלא יישאר מכם זכר לעולם, אמן"

המגישה במסר לחמאס: "אני שונאת אותם אחד אחד, אחת אחת, זה מה שיש לי להגיד להם. אני לא יכולה להגיד להם אפילו חיות כי החיות מהממות, יש לי כלבים וחתול ואני מתה על חיות יש לי הם קניבלים, הם רוצחים, אני מאחלת לחמאס שלא יישאר מכם זכר לעולם, אמן"
מערכת ice |  3
אופירה אסייג (צילום פייסבוק/ גיא פינס)
אופירה אסייג התראיינה אמש (שני) ל'ערב טוב עם גיא פינס' בקשת 12 ולא חסכה בביקורת על הממשלה ואפילו לא החמאס כשהיא טוענת שהיא יכולה הייתה לסיים את נושא החטופים בהצלחה.
אסייג אמרה בתחילה: "אני בוכה הרבה, אני בוכה הרבה, נראה לי שהממשלה לא מבינה את גודל האירוע. הם לא מבינים את גודל האירוע, הם לא מבינים מה קורה, משפחות נרצחו ונטבחו, נשים נאנסו, ילדים נרצחו, אני לא רוצה לדבר על הסרט הקשה שראיתי ממנו דקה ואני מצטערת שראיתי".

עוד היא טענה לגיא פינס: "אם אני נכנסת למשא ומתן עם עזה אני מסיימת עם זה, זה לא כזה סיפור, בסוף בסוף, גם להם נמאס להיות רעים. כי במלחמה אין מנצחים, רק מפסידים, גם אם אנחנו ננצח יש בדרך מחירים". 
לסיום היא אמרה בכאב: "אני שונאת אותם אחד אחד, אחת אחת, זה מה שיש לי להגיד להם. אני לא יכולה להגיד להם אפילו חיות כי החיות מהממות, יש לי כלבים וחתול ואני מתה על חיות יש לי הם קניבלים, הם רוצחים, אני מאחלת לחמאס שלא יישאר מכם זכר לעולם, אמן".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כותרת
    חגית 11/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל יום מחפשת כותרת הפריחה
    סגור
  • 2.
    עם השטן ה"פלסטיני" אין מה לדבר על שלום!
    שחי. 11/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השטן ה"פלסטיני" לא רצה, לא רוצה ולא ירצה שלום אז אין מה לדבר איתו על זה! די כבר עם האיוולת של ויתור על שטחים תמורת "שלום" דימיוני וכיו"ב!
    סגור
  • 1.
    תצאי מהבועה שאת חייה בה. תתעוררי לך מהחלום שלך. מטורללת (ל"ת)
    סימה 11/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור