ויראלי

אילנית לוי מזועזעת: "איפה הלב איפה??? אני נטרפת"

אילנית לוי הגיבה בזעזוע עמוק לתיעוד של תלישת מודעות הדרישה להחזרת החטופים במכבים-רעות: "איך? איך אפשר? אני לא מצליחה להבין את זה, איפה השכל, הלב, איפה??? אני נטרפת"
תום נחום | 
אילנית לוי (צילום שי הנסב)
היום (שלישי) מדינת ישראל מציינת בכאב חודש למלחמת "חרבות ברזל", אחרי מתקפת הפתע הרצחנית של חמאס על ישראל, שהביאה להירצחם של למעלה מ-1,400 ישראלים, בעוד למעלה מ-5,000 ישראלים נפצעו במתקפה ולפחות 242 אנשים נחטפו ומוחזקים בשבי החמאס ברצועת עזה.
על רקע המאמץ והמודעות שנתלות בכל מקום בארץ (וגם ברחבי העולם) להעלאת המודעות בדרישה להחזרת החטופים משבי חמאס, נתקלנו לצערנו במספר מקרים בהם המודעות נתלשו והוסרו, ברוב המקרים המוחלט מעבר לים על ידי גורמים אנטי ישראלים פרו פלסטיניים ותומכי חמאס, אך למרבה הזעזוע, גם כאן אצלנו בתוך ישראל, כאשר בימים האחרונים הופצו מספר תיעודים ממכבים-רעות שבסמוך לעיר מודיעין, שם הוסרו מודעות החטופים.

תיעוד שמופץ בימים האחרונים של אישה אשר תולשת את מודעות החטופים במכבים-רעות שבסמוך לעיר מודיעין, אשר הפך לוויראלי, אשר הסירה את כל המודעות בהפגנתיות וזרקה אותן, הצליח לזעזע את מגישת קשת 12, אילנית לוי, אשר כתבה בתגובה לכך: "איך? איך אפשר? אני לא מצליחה להבין את זה, איפה השכל, הלב, איפה??? אני נטרפתתתתת".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה