ויראלי

אילנית לוי מרוסקת מהחדשות הקשות: "הכאב גדול, אין לאן לברוח"

לאחר הידיעה על מות החיילים ברצועת עזה, אילנית לוי ההמומה ישבה מול המסך וראתה בחדשות 12 את הבשורה על נפילת 15 לוחמי צה"ל וכתבה: "הכאב גדול ואין לאן לברוח", לאחר מכן שיתפה את תמונתו של וולף וכתבה: "יהי זכרך ברוך"
מערכת ice |  3
אילנית לוי (צילום שי הנסב)
כוחות צה"ל פועלים בעומק הרצועה כדי לשחרר את החטופים. לילה כואב עבר על כוחותינו, כאשר אמש (רביעי) הותר לפרסום כי תשעה לוחמי גבעתי נפלו במהלך הקרבות ברצועת עזה.
השמות הראשונים שעודכנו הם סגן אריאל רייך בן 24, מירושלים, קצין לוחם בגדוד 77, עוצבת סער מגולן, רב"ט אסיף לוגר בן 21, מיגור, לוחם בגדוד 77, עוצבת סער מגולן. סמל עדי דנן בן 20, מיבנה, מפקד כיתה בגדוד צבר וסמ"ר הלל סולומון בן 20, מדימונה, לוחם בגדוד צבר.
סמ"ר ארז מישלובסקי בן 20, מאורנית, לוחם בגדוד צבר, סמ"ר עדי ליאון בן 20, מניל"י, לוחם בגדוד צבר, רב"ט עידו עובדיה בן 19, מתל אביב, לוחם בגדוד צבר, רב"ט ליאור סימינוביץ בן 19, מהרצליה, לוחם בגדוד צבר, סמ"ר רועי דאוי בן 20, מירושלים, מפקד כיתה בגדוד צבר נפלו בקרבות בעומק רצועת עזה.
הסלבס היו מזועזעים מכך ואילנית לוי ההמומה ישבה מול המסך וראתה בחדשות 12 את הבשורה על נפילת 15 לוחמי צה"ל וכתבה: "הכאב גדול ואין לאן לברוח", לאחר מכן שיתפה את תמונתו של וולף וכתבה: "יהי זכרך ברוך"
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    נשים
    רר 11/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה קורה עם אלימות נגד נשים
    סגור
  • 2.
    נו אילנית,היה כל כך נכון לך להגיש תוכנית של שנאה והסתה? (ל"ת)
    עכשיו נזכרים 11/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אילנית יקרה מעניין מה חושבת חברתך לתכנית
    אביתר 11/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שאלי את חברתך לתכנית הטלוויזיה , גלית גוטמן, אם המלחמה עשתה לה משהו ? האם היא עדיין חושבת שאחינו החרדים "טפילים" ? כי תמיד אפשר "לברוח" אל ערי "הטפילים" . הייתי שמח לשמוע אותה, בתכנית המשותפת שלכן, מבקשת סליחה ומכה על חטא.
    סגור