ויראלי

אילנית לוי בחרה צד: "האשמה לא הולכת לשום מקום"

אילנית לוי הביעה את דעתה בנושא ובחרה צד בדיון בין עמית סגל לגיא פלג: "מסכימה עם עמית סגל. הדבר הכי לא מנהיגותי התנהלות נתניהו כולל הציוץ המדובר, אבל זה לא הדיון שצריך להתנהל עכשיו, אסור שזה יהיה הדיון עכשיו. זה צריך לחכות לאחרי זה, כרגע צריך לדאוג שיהיה אחרי זה"
מערכת ice |  1
אילנית לוי (צילום שי יחזקאל)
הדיון באולפן חדשות 12 בין עמית סגל לגיא פלג, הצליח לעורר דיון ער סביב שאלת הכשירות של ראש הממשלה בנימין נתניהו להוביל את המדינה בעת הזו, בעוד המגיש והפרשן הפוליטי טען כי זה לא הזמן, פלג אמר בנחרצות כי הוא לא כשיר ומסוכן.
אילנית לוי הביעה את דעתה בנושא ובחרה צד: "מסכימה עם עמית סגל. הדבר הכי לא מנהיגותי התנהלות נתניהו כולל הציוץ המדובר, אבל זה לא הדיון שצריך להתנהל עכשיו, אסור שזה יהיה הדיון עכשיו. זה צריך לחכות לאחרי זה, כרגע צריך לדאוג שיהיה אחרי זה".
 
עוד היא הוסיפה לגבי נתניהו כי,: "האשמה לא הולכת לשום מקום, עכשיו צריך להראות חזית אחת מאוחדת, כל העולם צופה בנו, זה נותן כוח לאויב שהוא מצליח לחלחל שוב פיצול", והוסיפה את הווידאו של העימות המדובר באולפן.
כזכור, אמש סרטון קשה במיוחד עם קטעי קול, המתאר אונס שעברה אחת מבנות הקיבוצים שעברו טבח על ידי מחבלי החמאס, הציף את הרשתות החברתיות בישראל. הברבריות והברוטאליות גררו תגובות מזועזעות מצד סלבס רבות בתעשייה, גם אילנית לוי התקשתה להשאר אדישה אליו.
לוי כתבה בסטורי שהעלתה: "זו פסיכופטיות!!! רוע הכי מזוקק ושטני שיכול להיות- גם בגיהינום לא מאמינה שכך נוהגים. איפה בית המשפט בהאג שאוהב לחפש פושעי מלחמה אצלנו. מקווה שיש לו כבר קלסתרונים של כל אלו!!!!!".

היא המשיכה: "אין רצח גדול יותר מאונס! אין והאבסורד שזה לא רק חמאס, זה גם עזתים שבאו להנות מהשלל. אז לכל הקיצוניים שלנו פה, הקשיבו לסרטון וקבלו פרופורציות למה לא יקרה אצלנו לעולם".
לסיום כתבה: "ולקיצוניים הנוראים שמאחלים דברים רעים למשפחות זו. החטופים בושו לכם וגם למי שמהצד השני חמלים על איזו מאיסה או מתעסקים לי בחנן בן ארי בואו בימים אלו נתמקד בלכידות ולעשות הכל להשיב את האנשים שלנו מהידיים האלה לשם האנרגיה צריכה ללכת".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דמבו ילד טוב (ל"ת)
    דמבו ילד טוב 10/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור