ויראלי

אילנית לוי שבורה ומרוסקת: "מרגישה שמשהו נורא יקרה"

המגישה במסר כואב: "לפני השבת הארורה, יום שבת היה היום האהוב עליי, חכיתי לו בכיליון עיניים כל השבוע, מאז ה-7.10 שבת מפחידה אותי, מלחיצה אותי, אני כאילו מתעוררת ומרגישה כל הזמן שמשהו נורא יקרה. אתם חושבים שאי פעם שבת בבוקר יחזור להיות סתם יום יפה?"
מערכת ice | 
אילנית לוי (צילום שי הנסב)
המלחמה משפיעה בצורה קשה על כל אזרחי ישראל ולא מעט סלבס גם משתפים את התחושות הקשות שלהם בעקבות האירועים הטראגיים והיעדר התמיכה בישראל בעולם. אילנית לוי העלתה סדרת סטוריז ובהם נכנסה בטורקיה וניסתה לגייס תרומות.
לוי שיתפה סטורי עם הצמיד הצהוב למען החטופים וכתבה: "לא ניתן לעולם לשכוח" ולאחר מכן כתבה: "צמרמורת בגוף, עם ישראל חי. שהשם ישמור על כולם. מי היה מדמיין שזאת תהיה המציאות שלנו?".

עוד הוסיפה: "פעם, לפני השבת הארורה, יום שבת היה היום האהוב עליי, חכיתי לו בכיליון עיניים כל השבוע, מאז ה-7.10 שבת מפחידה אותי, מלחיצה אותי, אני כאילו מתעוררת ומרגישה כל הזמן שמשהו נורא יקרה. אתם חושבים שאי פעם שבת בבוקר יחזור להיות סתם יום יפה?".
עוד היא שיתפה הפגנת ענק בטורקיה למען עזה והחמאס וכתבה: "תזכרו את זה טוב טוב, שיקרוץ לנו לעשות קניות, השתלות, טיפולים, קלאב הכל כלול, שנזכור זאת טוב טוב, נטוס ליעד אחר, לא נשכח ולא נסלח". היא גם החלה במסע התרמות עבור הסבא וסבתא של ילדיה של שרון הירש, אם יחידנית ל-3 שנרצחה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה