ויראלי

אילנית לוי נפרדת בדמעות: "נוחי על משכבך בשלום"

אילנית לוי, נכחה בלוויה של סמל אושר-שמחה ברזילי: "יהיה זכרך ברוך, איזה פלא העולם שלנו הפסיד, איזה ילדת קסמים, נרצחת בידיי התגלמות הרוע כשנלחמת על האנשים שלך, על החברים שלך על המשפחה שלך נפלת שנלחמת על הבית שלך, נוחי על משכבך בשלום, ילדה גיבורה"
מערכת ice |  2
אילנית לוי (צילום שי הנסב)
היום העשירי למלחמת "חרבות ברזל" הגיע היום (השני) אחרי שחמאס פתח במקפת פתע אכזרית על מדינת ישראלים במסגרתה נרצחו למעלה מ-1,300 חיילים ואזרחים חפים מפשע, כאשר עם הזמן מגיעים עוד ועוד סיפורים על ניצולים מהטבח המחריד שהתבצע במסיבת הטבע ברגעים "נובה".
אחד מהם קשור למגישת הטלוויזיה אילנית לוי, שנכחה בלוויה של סמל אושר-שמחה ברזילי: "יהיה זכרך ברוך, איזה פלא העולם שלנו הפסיד, איזה ילדת קסמים, נרצחת בידיי התגלמות הרוע כשנלחמת על האנשים שלך, על החברים שלך על המשפחה שלך נפלת שנלחמת על הבית שלך, נוחי על משכבך בשלום, ילדה גיבורה".
כזכור, ביום רביעי האחרון אילנית לוי, מגישת הטלוויזיה והדוגמנית, חשפה בחשבון האינסטגרם שלה כי בן דודה שלה הצליח להינצל מהטבח האכזרי במסיבה, כשהעלה סטורי עם תמונה שלו בורח בשטח ובו כתבה: "בן דודה שלי האהוב שניצל מהתופת".
בפוסט שהעלה בן דודה של לוי, דודי אלקסלסי, הוא כתב על שהתרחש: "המחשבות שהיו בראש זה שאין כוח ורק תשמור כוחות אחרונים בשביל המשפחה, בשביל המדינה שלך לפני שאתה נופל ודופקים לך כדור בראש כי אתה אחרון מישראל לכיוון המחבלים שלא מפסיקים להפיל אנשים על הרצפה ולחטוף אנשים לכיוונם".
רצנו בשטח במשך 5 שעות בשמש. אין מים, אין אוכל, אין כוחות בגוף לראש ורק אנשים נופלים מול העיניים רוב החיילים שבאו לעזור כבר אינם לצערנו, ורק אנשים נופלים מול העיניים. הדבר היחידי שמחזיק אותך זה להילחם בשביל המשפחה, בשביל המדינה שלך, לא להפסיק לרוץ ולשמור על כל מי שאתה יכול לשמור בדרך איתך, לחזק איתך את כל מי שבאזור שלך שבעצם אתה חלש בגוף ובראש ורק אנשים נופלים, והמחבלים לוקחים אותם ואתה רואה הכל ואומר לעצמך 'עוד קצת, עוד קצת'.
ב"משך 5 שעות אתה רץ וכדורים חולפים לך ליד הראש וליד החברים שבאת איתם, שנופלים וקמים מהרצפה בלי כוחות ואתה צריך לרוץ ולהרים אותם תוך כדי שלך אין כוח בגוף כבר לשרוד את זה. שאתה נפרד מאמא שלך בטלפון ואומר לה תהיי חזקה בלעדיי אמא אני אוהב אותך ומנתק ויודע שמשם אני לא אחזור. ורק דבר אחד, רק דבר אחד יוצא לך מהפה - 'שמע ישראל', לא מפסיק לרוץ קדימה ושריקות של כדורים ליד האוזן בלי להתייחס לרקטות שרק נופלות לידך בשטח, ולהסתכל עליהם ולצעוק 'שמע ישראל' ולדעת שאלוהים איתך ואתה עובר את זה לא משנה מה קורה".
א"ף אחד לא מדריך אותך לאן ללכת, לאן לרוץ, אין איתך משטרה, אין איתך כלום, כל מי שבא לעזור לצערנו נופל. זו חוויה שאני אקח איתי לכל החיים. תהיו חזקים כל חיילי צבא ההגנה לישראל, כל המדינה איתכם, בורא עולם איתכם, כמה המשמעות של שמע ישראל חזקה גם בזירת מלחמה בלי נשקים, בלי כלום, רק כלים שאתה אוסף בדרך. פטיש שזרקו לי ואמרו לי לך תילחם רק עם הידיים. אני מאמין בצבא שלנו ואנחנו נעבור את זה כולנו ביחד".
"תודה לבורא עולם על נס גלוי מול העיניים ואמונה אין סופית שנתן לי את הכוח לשרוד ולחיות עוד טיפה. מאחל לכם החיילים שלנו ולכל מי שבזירת הקרב רק בריאות ובעזרת ה' נעבור את התקופה הזאת ביחד. תודה בורא עולם על נס גלוי מול העיניים. תודה למשפחה, לחברים, לכל מי שדאג ועזר לי לעבור את הדבר הזה. לא פשוט בכלל. תודה על הזכות לחיות פשוט".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מלחמה
    צופית 10/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תודה לבורא עולם על ניסים גלויים תודה
    סגור
  • 1.
    מתי אילנית שעודדה את קריעת העם וצה"ל תעשה חשבון נפש?! (ל"ת)
    יניר בוכה 10/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור