ויראלי

אילנית לוי מבקשת בדמעות: "תכתבו את זה על הטיל לעזה"

בזמן הזמן החופשי שלו, אלירז ומשפחתו העלו תיעודים מרגשים ואילנית לוי הפצירה: “יש לי בקשה מהחיילים האהובים שלנו. מי שרואה זאת, ביקשו ממני אם אפשרי לכתוב את שמה של שרון הירש אהובתם שנרצחה על ידי בני העוולה על טיל שמשוגר לחלאות האלה"
מערכת ice |  1
אילנית לוי ואלירז שדה (צילום יוטיוב/ HOT)
זוכה האח הגדול, אלירז שדה, בעלה של אילנית לוי, נמצא בימים אלה יחד עם היחידה הקרבית שלו בצנחנים. אחרי 10 ימים בשטח, הוא שב אמש (שלישי) לאפטר קצר כדי להתאחד עם משפחתו רגע לפני שחזר לשטח.
 בזמן הזמן החופשי שלו, אלירז ומשפחתו העלו תיעודים מרגשים ואילנית לוי הפצירה: “יש לי בקשה מהחיילים האהובים שלנו. מי שרואה זאת, ביקשו ממני אם אפשרי לכתוב את שמה של שרון הירש אהובתם שנרצחה על ידי בני העוולה על טיל שמשוגר לחלאות האלה.”

יש לציין כי במהלך היום שדה היה נוקב מאוד לגבי היחס של העולם כלפי האסון ובאחד מציוציו כתב בחריפות: “העולם אונס אותנו להיות אחראים ורכים עם רוצחינו, לכו קיבינימט, הם שלכם".
לסיום הוא הוסיף: “אי אפשר לקבוע לאוכלוסיה מנהיגות כי אחרי החמאס יקום עבריין אחר, לכן יש להגדיר את עזה איזור מלחמה ולקבוע כי תושביה פליטים, לחלק סירות איכותיות עם מזון וציוד עד לאירופה. פליטים עלו על סירה ובהצלחה כי בעזה מתים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שחיתות ובכי
    דני 10/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תתרמו מושחתים תוכניות פרסומות לכו תסעו תעזרו מה התועלת בך. תתרמי לחיות יתומים מעזה
    סגור