ויראלי

דניאל גרינברג לא מתנצלת: "הכל טרי, כולם חרדים"

לאחר שקיבלה מסר נוזף מיוסף חדאד שקרא לא להכליל ערבים בחששות, דניאל גרינברג השיבה: "כבר לא יודעים במה ובמי להאמין, אני רק יודעת שהיום יש לי שני ילדים לגדל ולשמור עליהם, וחלק מלהיות אמא זה גם להיות חרדה לביטחון שלהם"
מערכת ice |  2
דניאל גרינברג (צילום אינסטגרם @daniel_greenbergg)
אחרי הפוסט הנוקב של יוסף חדאד על דבריה של דניאל גרינברג שנגעו לפחד שלה מפועלים ערבים בשכונת מגוריה ברחובות, שמשליכים על הרצון שלה להמצא בקרבת ערבים בכלל בימים אלו, החלו קולות של תמיכה במסר של חדאד לא להכליל בין הערבים.
גיא פינס כתב על העימות: "צריך לאמץ כל מילה של יוסף חדד. ימים מסובכים, כולנו מפחדים ויש סיבות טובות. אבל במה הסטוריז האלה עוזרים? חלק מהחוזק שלנו זה לסנן פחדים ולא לפתוח חזית מיותרת שפוגעת בכולנו".

הזמרת ואלרי חמאתי שגם השמיעה קול ברור בעד ישראל כתבה :תודה רבה ליוסף חדאד!!! קצת אחריות ציבורית לכל בעלי האינסטגרם שלא מודעים לכוח ההשפעה שיש להם ומשתמשים בו לרעה".
תגובתה של דניאל גרינברג לפוסט של חדאד הייתה: ״ מעריכה אותך מאוד כבן אדם,ואתה עושה עבודה מדהימה עבור המדינה שלנו. כולי תקווה שיום יבוא והשקט יחזור למדינה מכל הכיוונים, כרגע הכל עוד טרי אין את מי להאשים, כולם חרדים וחוששים כבר לא יודעים במה ובמי להאמין, אני רק יודעת שהיום יש לי שני ילדים לגדל ולשמור עליהם, וחלק מלהיות אמא זה גם להיות חרדה לביטחון שלהם". 
עוד היא כתבה: "אז בהקשר אליהם בלבד העלתי את סדרת הסטוריז לגביי העבודות גינון סביב הגן של הילדים. אגב- לא הייתי היחידה מסתבר שפנו עוד לפני וזה טופל ולכולם גם היו ברורות הטענות, בימים האלה הרגעת הציבור היא לא פחות חשובה. בכל אופן, שנדע ימים טובים יותר ובריאות איתנה לכולם".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מה אייל גולן קשור? היא בנאדם עצמאי
    אק 11/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם בת הזוג של אריק איינשטיין הייתה מדברת הייתם מעירים משהו? ובכלל עליו ועל החבר שלו ז"ל רצו יותר שמועות
    סגור
  • 1.
    תפסיקו לחלום, מדובר במלחמת דת אם עדיין לא הפנמתם. (ל"ת)
    אריק 11/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור