ויראלי

יוסף חדאד נכנס בדניאל גרינברג: "תמנעו מהכללות"

לאחר שהביעה דאגה מערבים, דניאל גרינברג חטפה: "אני כותב לך ובעצם כותב לכולם- בבקשה אל תאבדו את התקווה, בבקשה אל תיתנו לקיצוניים ולבדלנים לנצח את הקול השפוי, בבקשה תימנעו מהכללות ותעזרו לנו להביא שותפות ישראלית אמיתית???? יחד ורק יחד ננצח!"
מערכת ice |  5
יוסף חדאד (צילום מסך קשת 12)

עימות שלא חשבתם שתראו: יוסף חדאד נגד דניאל גרינברג. אחרי שהביעה את דאגתה באינסטגרם שלה, כאשר כתבה בין היתר ״מחוץ לגן של הילדים שלי יש גננים ערבים שעובדים בגינה. זה לא סבבה. אין אמונה ויש חרדה גדולה בתקופה הזו״, איש ההסברה עונה לדניאל גרינברג בפוסט נוקב.

חדאד פתח וכתב: ״היי דניאל - כל כך הרבה ערבים ישראלים שלחו לי את הדברים שכתבת במספר סטורים שמדברים על איבוד האמונה שלך בערבים באופן כללי. חשוב לי לומר לך- קודם כל אני לא תמים ואיפשהו אני יכול להבין מה את מרגישה, אבל.. ויש אבל מאוד גדול, אסור בשום אופן להכליל! כי זה בדיוק מה שהקיצוניים אצלנו בחברה רוצים שיקרה! ככל שיש אנשים מהחברה היהודית שמכלילים את כל הערבים ביחד איתם אז זה משרת אותם ולמעשה זה פוגע בסוף בי ובאנשים שבדעות כמו שלי מהחברה הערבית שרוצים להיות שייכים ושרוצים להיות חלק!".
 



עוד הוא הוסיף: "הנה קחי דוגמה מעכשיו, מישהו אמר לי: "יוסף לא משנה מה תעשה בסוף תמיד אתה תהיה ערבי בעיני היהודים ואף פעם לא יקבלו אותך" וזה לא נכון- כי מאז המלחמה אני וחבריי מקבלים תמיכה חסרת תקדים מהחברה היהודית. אבל הקיצוניים בחברה שלנו מחפשים איך להפריד ונתלים בתכנים כאלה שיכולים לפגוע בשותפות, זה אוצר בשבילם. כי הקיצוניים אצלנו רוצים שלא יהיה אמון בין יהודים וערבים, הם רוצים שלא תהיה תקווה לשותפות, ואגב זה גם מה שחמאס רוצה שיקרה ומהרגע הראשון רצה שיקרה- שיהיה פילוג בין יהודים וערבים, שערביי ישראל יהיו חלק מהמערכה".

חדאד המשיך: "ואנחנו ערביי ישראל באמת חלק מהמערכה- אבל בחלק שלצד המדינה. ערביי ישראל גם היו קורבנות של ה-7 באוקטובר, עשרות ערבים נרצחו, ערבים נחטפו, ערבים הצילו חיים במעשי אומץ מטורפים. הלוחמים הערבים מהגדס"ר הבדואי נמצאים עכשיו בגבול עזה. יש מיזמים רבים של החברה הערבית בכל הארץ לארגן מארזים וציוד לתושבי הדרום ולחיילים. יש ערבים שתורמים רבות בהסברה הישראלית. יש רופאים וצוותי רפואה מהחברה הערבית שעובדים קשה להציל חיים של אזרחים וחיילים מהדרום והצפון. אנחנו חלק מהמערכה נגד חמאס!".
לסיום כתב: "מעולם לא היה מצב בו כל כך הרבה קולות בחברה הערבית התייצבו בגלוי לצד המדינה, מה שאנחנו צריכים עכשיו זה חיזוק, זה תמיכה- זו הדרך לדאוג שהשותפות הזו תישאר כאן ותהפוך לחלק מהמציאות הקבועה. אני כותב לך ובעצם כותב לכולם- בבקשה אל תאבדו את התקווה, בבקשה אל תיתנו לקיצוניים ולבדלנים לנצח את הקול השפוי, בבקשה תימנעו מהכללות ותעזרו לנו להביא שותפות ישראלית אמיתית🇮🇱 יחד ורק יחד ננצח!".

תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    זה כמו ש13 ו12 תמיד יכפישו דתיים, גם חללים וגיבורים. (ל"ת)
    ככה זה 11/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    תגיד לי יוסף . מה אתה מצפה מנעליים?
    רוז 11/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפילו לנעליים יש יותר שכל. לא סתם הגענו לאן שהגענו. כשהאנשים שלא עשו פה כלום, אין מאחוריהם שום עשיה. רק פרצוף יפה וראש ריק הפכו פה למובילי דעת קהל . זו פרצופה של המדינה .
    סגור
  • 3.
    כל הכבוד ליוסף חאדד שממש מקרב הין יהודים לערבים
    יעקב 11/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יוסף חאדד אוהבים אותך ורוצים לחיות אתכם ממש כמו אחים אני מאמין שיש תקוה האנשים עדיין חיים בטראומה מאב ה 7.10 אבל אני מקווה שיעבור להם בשבוע הראשון גם אני פחדתי מערבים ישראלים אבל בעיקר אחרי שראיתי שערבים ישראלים נלחמו נגד חמאס זה עבר לי
    סגור
  • 2.
    צודק לגמריי יוסף
    חיים 11/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה דוגמא אישית לאיך לבנות חיים משותפים.
    סגור
  • 1.
    אין לנו יכולת לבחון לב וכליות. רוב המוסלמים רוצים לחסל
    עופר 11/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לחסל אותנו. לכן חייבים להשמר ולהזהר ואתה יוסף מאוד מוערך ואתה לא מוסלמי גם אותך הם מפנטזים לחסל
    סגור