ויראלי

דניאל גרינברג מתפוצצת: "מי שלא נעים לו, שיסיר עוקב"

?דניאל גרינברג טענה ברשת: "לא מתייפיפת, הפסקתי מזמן להשמיע את מה שרוצים לשמוע, זאת דעתי ואלו התחושות שלי ואני עומדת מאחוריהן. פשוט לא סומכת !!!! ואין אמונה מבחינתי מאז ה 7.10. ומי שלא טוב ולא נעים לו יכול - א. להסיר עוקב, ב. להסיר עוקב, ג. להסיר עוקב. בבקשה אל תדאג לכלום. בבקשה אל תדאג בקשר לזה. תודה".
מערכת ice |  3
דניאל גרינברג (צילום יוטיוב/ ערוץ 24)
אחרי שדניאל גרינברג עוררה סערת ענק אמש (ראשון) ברשתות החברתיות, כאשר התלוננה על עבודתם של ערבים בסביבת מקום מגוריה עם ילדיה, כשהיא טענה לכך שהיא חשה חוסר ביטחון ללכת ברחוב במצב הנתון, היה לה מה לומר גם על מי שביקר אותה בחריפות.
כזכור, גרינברג כתבה: "אבל יש לי שאלה, כלים בידיים עובדים בגינה? מה נסגר ? באיזה עולם אני אמורה להסתובב עם הילדים שלי בשכונה שלי בביטחון? עיריית רחובות היקרים זה לא סבבה אפילו לא בצחוק סורי אבל אין אמונה והחרדה גדולה בתקופה הזאת ואני בטוחה שאני לא היחידה".

בהמשך כתבה: "סליחה לכל מי שעוקב אחרי ולקח את הסטורי באופן אישי, חיים פה ערבים - אחלה, חיים פה דרוזים שהם אנשים מדהימים וגם מגנים על המדינה, אני אישית מכירה דרוזים שהם לא פחות טובים מכל יהודי אחר הכל ברור. כולם מבינים למי הכוונה וכולם מבינים את הנקודה. זה לרגע לא על השפה הערבית אין לי איתה שום בעיה".
עוד טענה: "לא מתייפיפת, הפסקתי מזמן להשמיע את מה שרוצים לשמוע, זאת דעתי ואלו התחושות שלי ואני עומדת מאחוריהן. פשוט לא סומכת !!!! ואין אמונה מבחינתי מאז ה 7.10. ומי שלא טוב ולא נעים לו יכול - א. להסיר עוקב, ב. להסיר עוקב, ג. להסיר עוקב. בבקשה אל תדאג לכלום. בבקשה אל תדאג בקשר לזה. תודה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לא הבנתי רק למה חזרה לשכב עם האנס …
    קורא לילד בשמו 11/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כסף , ועוד כסף!!!!!!
    סגור
  • 2.
    דילהותחסד
    יורם 11/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחרי. כל. מה שעברנ
    סגור
  • 1.
    איפה את חיה?
    יגאל 11/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דניאלאת אשה מנותקת. מאחל לך הרבה בריאות, אבל אם חלילה תצטרכי לטיפול רפואי, יש 50% שהרופא יהיה ערבי, תגידי לו שלא יתקרב אליך? כשתעשי הזמנה של משלוח מזון או כל דבר אחר, תבקשי שהאורז לא יהיה ערבי. כמה שאת גזענית, את חיה במציאות הזויה.
    סגור