ויראלי

דניאל גרינברג איבדה אמון: "לא סומכת, אין אמונה"

דניאל גרינברג חוששת מהפועלים הערבים ברחובות: "בתקופה הזאת חייבת להודות שאין לי טיפת אמונה באף אחד... בטח שלא ליד הילדים שלי ! מי שחושב אחרת ממני זה שלו. אבל אחרי המכה שהמדינה שלנו אכלה אני לא סומכת אפילו לא טיפה באף אחד סורי"
מערכת ice |  3
אייל גולן דניאל גרינברג (צילום אינסטגרם)
דניאל גרינברג עוררה סערת ענק היום (ראשון) ברשתות החברתיות, כאשר התלוננה על עבודתם של ערבים בסביבת מקום מגוריה עם ילדיה, כשהיא טענה לכך שהיא חשה חוסר ביטחון ללכת ברחוב במצב הנתון.
גרינברג כתבה: "אבל יש לי שאלה, כלים בידיים עובדים בגינה? מה נסגר ? באיזה עולם אני אמורה להסתובב עם הילדים שלי בשכונה שלי בביטחון? עיריית רחובות היקרים זה לא סבבה אפילו לא בצחוק סורי אבל אין אמונה והחרדה גדולה בתקופה הזאת ואני בטוחה שאני לא היחידה".

עוד טענה: "22:07, לא הבנתי את ההנחייה למי בדיוק משאירים בניין פתוח בשעה עשר בלילה? גם אצלכן זאת ההנחייה? אני לא מגזימה איפה אנשים חיים? מה יש להשאיר דלת של בניין פתוחה לכולם" ב 22:00 בלילה ???? 16:00/18:00 מבינה, אבל 22:00??????? עוד כתבה: "אוקי, היו כאלה שכתבו לי "אנשים רוצים להתפרנס לא כולם תומכים בחמאס”. אז אחלה, לא גזענית או משהו.. אבל בתקופה הזאת חייבת להודות שאין לי טיפת אמונה באף אחד... בטח שלא ליד הילדים שלי ! מי שחושב אחרת ממני זה שלו. אבל אחרי המכה שהמדינה שלנו אכלה אני לא סומכת אפילו לא טיפה באף אחד סורי".
בהמשך היא כתבה: "ולגביי עניין הדלת בניין הפתוחה באופן חופשי בכל שעה-הכל טוב, במהלך היום שיהיה פתוח למקרה של אזעקות ושיהיה לאן להיכנס במיוחד עם הילדים. אבל למה כל הלילה ? למה בשעה 22:00 בלילה הדלת פתוחה לרווחה? הריי אף ילד לא מסתובב בשעה הזאת. ואם מבוגרים מחליטים לצאת להליכות או סתם לשבת ברחוב ב 22:00 בלילה זה שלהם ושיקחו אחריות. אני רוצה ללכת לישון בשקט ראבק".
גרינברג המשיכה: "אני כבר על יותר מ 500 הודעות בפחות מחצי שעה .. לכאן ולכאן שום דבר לא ישנה את דעתי. ותודה למי שחושב כמוני.. שפוי מאוד! אז זה הזמן לדרוש למען הביטחון שלנו ולא לנוח על זרי הדפנה עד שיקרה עוד משהו. חוזרת ואומרת, יש לי לא מעט לקוחות ערביות מדהימות וטובות והכל בסדר חלילה לא כלפיכן. ויש לא מעט חיילים ערבים שמשרתים בצבא ומגנים על המדינה ושה' ישמור עליהם".
כמו כן הסבירה: "אבל אתן חיות פה כמונו וראיתן הכל כמונו ואי אפשר לצפות שנהיה אדישים למצב הזה סורי. אז אל תיפגעו.. זה לא אישי אבל ממש לא בא לי לרדת עם הילדים שלי לגן ושיעבדו סביבי גננים עם כלים מפחידים כאלה זה עושה לי לחץ וקונוטציה איומה בגוף ואני לא מצטערת על זה ולא חושבת שאני מגזימה פשוט בזמן הזה - לא מקובל!!!!!".
לסיום כתבה: "סליחה לכל מי שעוקב אחרי ולקח את הסטורי באופן אישי, חיים פה ערבים - אחלה, חיים פה דרוזים שהם אנשים מדהימים וגם מגנים על המדינה, אני אישית מכירה דרוזים שהם לא פחות טובים מכל יהודי אחר הכל ברור. כולם מבינים למי הכוונה וכולם מבינים את הנקודה. זה לרגע לא על השפה הערבית אין לי איתה שום בעיה. לא מתייפיפת, הפסקתי מזמן להשמיע את מה שרוצים לשמוע, זאת דעתי ואלו התחושות שלי ואני עומדת מאחוריהן. פשוט לא סומכת !!!! ואין אמונה מבחינתי מאז ה 7.10. ומי שלא טוב ולא נעים לו יכול - א. להסיר עוקב, ב. להסיר עוקב, ג. להסיר עוקב. בבקשה אל תדאג לכלום. בבקשה אל תדאג בקשר לזה. תודה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    דרוזים הם לא ערבים (ל"ת)
    לי 06/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אליהו
    אוהב ישראל 11/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי תסתמי, הדרוזים שווים יותר מהפרצוף שלך, מגעילה. עליך בטוח לא סומכים
    סגור
  • רובם, אבל סמיר קונטר היה דרוזי אז...והיא לא דיברה עליהם
    מעניין 11/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שכחת שהוא רוצך גולגולת של ילדה קטנה ומה עשו הדרוזים של הצפון שהם תומכי סוריה?
    סגור