ויראלי

מענקים לתושבי עזה? צה"ל בהבטחה חסרת תקדים

בעזה מדווחים שכוחות צה"ל הטילו כרוזים שמיועדים לתושבי הרצועה, שבהם נכתב: "אם אתם רוצים עתיד טוב יותר  עבורכם ולילדיכם? שלחו לנו מידע על החטופים. צה"ל מבטיח כי הוא יעשה כל מאמץ כדי לשמור על ביטחונכם ותקבלו תגמול כספי"
מערכת ice | 
תקיפה צה"ל ברצועת עזה (צילום פלאש 90/ עטיה מוחמד)
אחרי שחקירות השב״כ והמשטרה של מחבלי חמאס מכוח הנוחבה שלקחו חלק פעיל בטבח בישובי העוטף ב-7/10, נחשפו אמש (שני) והעלו בדיוק מה הובטח לכל אחד מהם בעבור המעשים המחרידים בפלישה לישובי עוטף עזה, כעת מתברר שתושבי עזה יוכלו לקבל גם הם מענק, אבל ממדינת ישראל אם יסייעו בשחרור החטופים.
על פי דיווח של ספיר ליפקין מחדשות 12, מסתבר כי בעזה מדווחים שכוחות צה"ל הטילו כרוזים שמיועדים לתושבי הרצועה, שבהם נכתב: "אם אתם רוצים עתיד טוב יותר  עבורכם ולילדיכם? שלחו לנו מידע על החטופים. צה"ל מבטיח כי הוא יעשה כל מאמץ כדי לשמור על ביטחונכם ותקבלו תגמול כספי"
כזכור, מתוך חקירות המחבלים עולים ציטוטים מחרידים של הנחקרים: ״בעזה מי שמביא חטוף מקבל מענק- דירה ו-10,000 דולר״, ״ההוראות היו לחטוף קשישים נשים וילדים״, ״טהרו את הבתים, ותחטפו כמה שיותר שבויים״, ״הכלב שלה יצא, יריתי בו״

עוד נאמר בין היתר: ״הוצאנו ילדה בת 15, עשינו איתה סלפי״, ״הייתה מונחת גופה על הרצפה, יריתי בה. המפקד צעק עלי למה אני מבזבז כדורים על גופה״, ״סיימנו, ואז שרפנו 2 בתים״
מכלל החקירות עד כה, עלו מספר נושאים שחזרו על עצמם מפי הנחקרים: הכוחות שפשטו על ישובי העוטף קיבלו הנחיות ברורות ומפורשות להרוג ולחטוף אזרחים בהם קשישים, נשים וילדים. המפקדים הבכירים של הזרוע הצבאית של חמאס (דרגת מ״פ ומעלה) נשארו מאחור, מוגנים בדירות מסתור ובמחבוא, בעוד ששלחו את אנשיהם להלחם, למות או להעצר בישראל.
כל המחבלים בחקירותיהם בשב״כ מסרו מידע מפורט על בוקר הפשיטה והטבח בישובים וכן סיפקו  מידע ערכי אשר שימש וישמש לתקיפת מטרות ברצועת עזה. כוחות הביטחון של מדינת ישראל יבואו חשבון עם כל המחבלים שהשתתפו בטבח ב- 7/10.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה