משפט

המענקים למחבלים נחשפים: כמה קיבלו עבור כל חטוף?

מתוך חקירות המחבלים עולים ציטוטים מחרידים של הנחקרים: ״בעזה מי שמביא חטוף מקבל מענק- דירה ו-10,000 דולר״, ״ההוראות היו לחטוף קשישים נשים וילדים״, ״טהרו את הבתים, ותחטפו כמה שיותר שבויים״, ״הכלב שלה יצא, יריתי בו"
מערכת ice |  9
הפגנות פרו פלסטיניות בעולם (צילום shutterstock)
חקירות בשב״כ ובמשטרה של מחבלי חמאס מכוח הנוחבה שלקחו חלק פעיל בטבח בישובי העוטף ב-7/10, מעלים בדיוק מה הובטח לכל אחד מהם בעבור המעשים המחרידים בפלישה לישובי עוטף עזה.
מתוך חקירות המחבלים עולים ציטוטים מחרידים של הנחקרים: ״בעזה מי שמביא חטוף מקבל מענק- דירה ו-10,000 דולר״, ״ההוראות היו לחטוף קשישים נשים וילדים״, ״טהרו את הבתים, ותחטפו כמה שיותר שבויים״, ״הכלב שלה יצא, יריתי בו״

עוד נאמר בין היתר: ״הוצאנו ילדה בת 15, עשינו איתה סלפי״, ״הייתה מונחת גופה על הרצפה, יריתי בה. המפקד צעק עלי למה אני מבזבז כדורים על גופה״, ״סיימנו, ואז שרפנו 2 בתים״
מכלל החקירות עד כה, עלו מספר נושאים שחזרו על עצמם מפי הנחקרים: הכוחות שפשטו על ישובי העוטף קיבלו הנחיות ברורות ומפורשות להרוג ולחטוף אזרחים בהם קשישים, נשים וילדים. המפקדים הבכירים של הזרוע הצבאית של חמאס (דרגת מ״פ ומעלה) נשארו מאחור, מוגנים בדירות מסתור ובמחבוא, בעוד ששלחו את אנשיהם להלחם, למות או להעצר בישראל.
כל המחבלים בחקירותיהם בשב״כ מסרו מידע מפורט על בוקר הפשיטה והטבח בישובים וכן סיפקו  מידע ערכי אשר שימש וישמש לתקיפת מטרות ברצועת עזה. כוחות הביטחון של מדינת ישראל יבואו חשבון עם כל המחבלים שהשתתפו בטבח ב- 7/10.
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    אספסוף של חיות דו רגליות
    mirie 10/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חסרי מוסר , בהמות שהנשמות שלכם ילכו כפרה על כל כלב שהרגתם. תישרפו בגיהנום אמן
    סגור
  • לא חיות, מפלצות!
    אלגברה 11/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חיות לא עושים דברים כאלו, אלו הם מפלצות רשע לא חיות,
    סגור
  • 7.
    אוקיי
    מיטל 10/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אז עכשיו שיש מידע שכאילו היינו צריכים לדעת מיעשה זאת ולמה ואיך מה עם המחבלים למה הם חיים למה לא להרוג אותם בשילם כלא זה בית מלון לעומת איפה שהם חיים פשוט מתנה בשבילם כל החקירות האלה כל כך מיותרות מה זה נותן אז עכשיו אנחנו יודעים ששלחו אותם אז? דפקו להם כדור בראש את מי מעניין מי שלח אחרי מה שהם עשו המידע הזה כל כלך לא מעניין אלוהים ישמור איזו מדינה דפוקה .
    סגור
  • 6.
    מטומטמים
    מטומטמים 10/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עכשיו אין עזה אין חמס אין בטיח מי יתן לכם 10.000 דולר פלוס דירה . אתם יכולים לקבל קבר לא דירה ,כל עזה הפכה לבית קברות גדול ,דולרים תקבלו בגיהנום,מטומטים אין דירה אין כסף תקבלו רק גופות ובתי קברות אואלה עבדו עליכם בעיניים הכל על הקרח מטומטמים.
    סגור
  • 5.
    האמת על חמאס
    יובל 73 10/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מתוך חקירות המחבלים עולים ציטוטים מחרידים של הנחקרים: ״בעזה מי שמביא חטוף מקבל מענק- דירה ו-10,000 דולר״, ״ההוראות היו לחטוף קשישים נשים וילדים״, ״טהרו את הבתים, ותחטפו כמה שיותר שבויים״, ״הכלב שלה יצא, יריתי בו"
    סגור
  • 4.
    רוע
    נ. 10/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא שווים תגובה פשוט מזעזע לינק ואז להוציא להורג
    סגור
  • 3.
    לפרסם בשפות זרות
    לא קורא עברית 10/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    את מה שאנחנו יודעים זה חא עוזר להסברה בעולם,
    סגור
  • 2.
    החיות האלה הם המיץ של הזבל של ההעולם הזה
    מינה 10/2023/23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    וסליחה בפני החיות. מבינה שיש חטופים שצריך לשחרר אבל עם כל הכבוד זו מלחמת תודעה. אם נתת להם מה שהם רוצים הם יחזרו לזה! חייבים להפסיק כל סיוע הומניטרי לעזה ולהפסיק חשמל ומים עד שיתחננו שנקבל את השבויים שלקחו חזרה! ועוד ישלמו לנו על האובדנים בחיים וברכוש שספגנו בעמנו הקדוש! בושה שאנחנו רופסים מולם.
    סגור
  • 1.
    עונש מוות למפלצות האלו!
    מממ 10/2023/23
    הגב לתגובה זו
    6 0
    כמו ששפטו את הנאצים אחרי המלחמה בעלות הברית והוציאו אותם להורג.
    סגור