ויראלי

עידן רייכל תוקף: "מספיק עם הרפיסות, להוריד הכל על עזה"

הזמר התייחס בחשבון האינסטגרם שלו להודעת פיקוד העורף מאתמול שצריך לאגור מים ואוכל ליומיים-שלושה הקרובים וטען כי מדובר ברפיסות של הממשלה: "מדינת ישראל היא מעצמה, שעזה ולבנון יאגרו מים ואוכל"
מערכת ice |  2
עידן רייכל (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)

פיקוד העורף יצא אמש בהודעה די חריגה לציבור האזרחים במדינה, והודיע כי יש להצטייד במים ואוכל ל-48 עד 72 השעות הקרובות, מה שגרם ללחץ של אנשים על רשתות השיווק והמזון. מאוחר יותר עדכנו את ההנחיה וטענו כי יצאה משליטה. למרות זאת גם היום לא מעט אנשים גדשו את רשתות המזון. מי שיצא נגד הנחיה זו הוא הזמר עידן רייכל שטען לרפיסות ותקף את הודעת פיקוד העורף.


"על מה אתם מדברים" פתח רייכל את הפוסט בעמוד האינסטגרם שלו והוסיף: "ישראל היא מעצמה של טילים שיוצרו בכור בדימונה, שעזה ולבנון יאגרו מים ואוכל לימים רבים, לא אנחנו, בלי רפיסות. לא מוכן לשמוע על לאגור מים ואוכל בממ"ד. מוכן רק לשמוע שיורידו את כל הנשק על עזה".

 

רייכל המשיך: "אם לבנון תיכנס לתמונה, אז צריך להוריד גם על לבנון, כל הנשק, כולל הכל כמו ביום הדין. לא קונה אפילו טרופית לממ"ד ולא שזיף אחד. גם המורל והגאווה הלאומיים הם נשק ותחמושת! רק בראש מורם!

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בי,י
    Joe 10/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה אתם מצנזרים תגובות גם כעת ???? יש דם על הידיים של ביבי . הוא ישטוף אותו עם דם העמלק עד האחרון בהם כולל דור ההמשך . ראה עמלק . צווי אלהי ולא סתם .
    סגור
  • 1.
    חזק ואמץ (ל"ת)
    י 10/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור