ויראלי

דניאל גרינברג סולחת: "בואו נעצור עם ההודעות"

דניאל גרינברג מחלה ללי מנחם על ההשפלה ברשתות החברתיות: "היא אמא כמונו ואישה כמונו וכמובן בן אדם. אנשים טועים ומטעויות לומדים. אז בואו נמשיך להפיץ אור ואהבה ונרכז את כל האנרגיות שלנו אך ורק בזה כי אנחנו הכי טובות בעולם"
מערכת ice | 
דניאל גרינברג (צילום יוטיוב/ ערוץ 24)
אחרי הקאמבק שאף אחד לא ציפה לגרוש שלה, אייל גולן, כוכבת האח הגדול והרשת, דניאל גרינברג הושפלה אמש (שלישי) ברשתות החברתיות לאחר שפרסמה שיתוף פעולה חדש עם חברה המשווקת את ״שמן הנאה״, כאשר בין היתר היא דיברה על היתרונות שלו בעת קיום של יחסים אינטימיים, על ידי לי מנחם הידועה בכינויה ליקוש
מנחם כזכור, פרסמה סטורי ובו צילום מסך של הסטורי של גרינברג ועליו כתבה ״והעולם שותק״. כשהבינה שהוא לעיני כל, היא החליטה למחוק את הסטורי הפוגעני ופרסמה אחד נוסף, לא פחות גרוע. אבל גרינברג החליטה למחול.
גרינברג הסבירה בסטורי שהעלתה: "יפות שלי. לי התנצלה בפני גם בפרטי. אני מוחלת וסולחת כמובן. אני מודה לכן על האהבה הזאת כלפיי ועל הנאמנות והטוטאליות שלכן כלפיי בכל עניין שקורה. זה לא מובן מאליו ובגלל זה אני קוראת לכן מלכות שלי אבל בואו נעצור עם ההודעות למיניהן אליה עליה וכלפייה".
עוד היא הוסיפה: "היא אמא כמונו ואישה כמונו וכמובן בן אדם. אנשים טועים ומטעויות לומדים. אז בואו נמשיך להפיץ אור ואהבה ונרכז את כל האנרגיות שלנו אך ורק בזה כי אנחנו הכי טובות בעולם".
כזכור, בסטורי הנוסף שלה, ליקוש כתבה: ״התכוונתי להעלות את זה לקלוז כמה היא אהבלה. העליתי את הסטורי בטעות לכולם, אין גרועה ממני עם הקלוז הזה״. אלא, שגם את הסטורי הזה העלתה לעיני כל ולכן שוב מחקה משום שהיא התכוונה לעלוב בכוכבת הרשת רק עם ה"קלוז פרנדס" שלה באינסטגרם ולא לעיני כל.
הסיפור הסתבך כאשר התברר כי גרינברג הספיקה לראות והגיבה מיד לליקוש בעקיצה: ״תודה על המחמאה יפה שלי, שמחה לדעת שאת עוקבת אחרי התוכן שלי״. מנחם כבר התנצלה על כך מהר: ״סליחה דניאל, לא התכוונתי, אני גרועה בקלוז״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה