ויראלי

גיא זוארץ ויעל בר זוהר מאוהבים: "עם השנים, האהבה מתחזקת"

הזוג הנוצץ חוגג 18 שנות נישואין: "שתמיד נתמוך אחד בשני גם בימים טובים וגם בפחות. ושנמשיך לפסוע בשביל החיים שלנו יד ביד בשמחה בבריאות בצחוק והכי חשוב ביחד"
מערכת ice |  7
גיא זוארץ ויעל בר זוהר (צילום רפי דלויה)
גיא זוארץ ויעל בר זוהר, מגיש 'האח הגדול' ו'הישרדות' ברשת 13 ומגישת קשת 12 שהיא גם הפרזנטורית של אל על, נחשבים לזוג אולי היציב והנוצץ ביותר בתעשייה, אבל על הבית שלהם הם שומרים בחרדת קודש. לרגל יום הנישואין ה-18 שלהם, הם סיפקו כמה ברכות מרגשות במיוחד האחד לשנייה ולהפך.
זוארץ כתב לזוגתו: "חיים שלי אהבת חיי, זוכר כמו עכשיו את הרגע הזה בדירת הרווקים שלי בתל אביב שהסתכלתי לך בעניים וברגע אחד כמו אחד שרואה עתידות בכדור בדולח ,שקורא בקפה ראיתי אותנו שנים קדימה ראיתי ילדים בדמותנו ראיתי אותנו".
 
עוד הוא הוסיף: "18 שנה בלי עין הרע בן פורת יוסף חמסה חמסה חמסה. חי שנים ! לחיינו אהובתי לחיי החברות שלנו המשענת הבטוחה בעולם שתמיד נהיה שם האחד עבור השניה. אוהב אותך בכל ליבי".
בר זוהר מצדה כתבה: "אהוב ליבי שלי. מה אגיד.. ח״י שנים אנחנו כבר אחד. מהרגע שהנשמות שלנו התחברו ידענו שהגענו הביתה.. טפו טפו חמסה :3 ילדים מתוקים מתחבקים בלילות וחברים בימים. אני מאושרת כשאני מסתכלת במבט לאחור על הדרך שעברנו שני ילדים מאוהבים.. משאירים פתקי אהבה בבוקר שהפכו עם השנים לפתקי בוקר בסוונדוויצ׳ים של הילדים שלנו..".
עוד המשיכה: "מסתבר שכל הקלישאות נכונות ושעם השנים האהבה מתחזקת .מקבלת מימדים נוספים והעמקה . אני אוהבת אותך יותר שאת עצמי. חיה אותך מרגישה אותך ורוצה בשבילך כאילו אני מתחת לעור שלך.. אהוב שלי. גבר שלי. אבא של הילדים שלי.. אני מאחלת לנו עוד הרבה שנים טובות. שנמשיך להיות שם אחד בשביל השניה. ברגישות ומסירות נפש כמו שאנחנו יודעים. שתמיד נתמוך אחד בשני גם בימים טובים וגם בפחות. ושנמשיך לפסוע בשביל החיים שלנו יד ביד בשמחה בבריאות בצחוק והכי חשוב ביחד".

לסיום היא כתבה לו בהקדשה לאביו שנפטר לא מכבר: "השדכן הראשי שלנו צופה בנו מלמעלה.. כמה נחת נתנו לו בנישואים שלנו. בוא נמשיך ככה. אוהבת אותך שלך ,יעלי אשתך".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    למה נראה לי
    אלון 10/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שכל הצהרות האהבה הפומביות של בני הזוג זה ילדותי, אם לא למטה מזה.
    סגור
  • 6.
    כנראה שהסוד לזוגיות מאושרת היא חיים בנפרד ומרחוק (ל"ת)
    חן 09/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 5.
    תאהבו בשקט. תאמרו אחד לשני
    רוני 09/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מה זה המוחצנות הזו. יתכן ואין בה כלום..??
    סגור
  • 4.
    זוגיות ואהבה
    טלי 09/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 2
    הורמון האהבה מיזמן כבר אין שם.הם ביחד בזוגיות שכל אחד בחיימשלו בכלל,זה רחוק מזוגיות סיפורים כולם מספרים וזה נחמד לתקשורת ולא למציאות, בכל מקרה בהצלחה בסיפור הנחמד
    סגור
  • 3.
    יעל
    חנהב 09/2023/23
    הגב לתגובה זו
    3 1
    היא מאוהבת מרחוק תפסיקו לכתוב מה שאומרים לכם כי אנו יודעחם מה קורה בינהם כמה שתכתבו יודעים שזה כיסוי
    סגור
  • 2.
    מרגש מאוד
    אורית 09/2023/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    היי יעל וזוארץ אני מודה לכם שזכיצי חקרוא ואף לזכור שכל שחשבתי כל השנים שהבסיס להכל בזוגיות זה מה שאתם מביעים האחד בשביל השני החברות והאמון שיש בינכם מי יתן ותמשיכו להפיץ זאת הלוואי שבמוסדות חינוך יכנס נושא זה כמה חשוב תודה רבה אתח נקסימיל וטובים נהדרים וכייף לקרוא שנה טובה ומבורכת לכם לילדכם צודה
    סגור
  • 1.
    יעל
    חנהב 09/2023/23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    היא מאוהבת מרחוק תפסיקו לכתוב מה שאומרים לכם כי אנו יודעחם מה קורה בינהם כמה שתכתבו יודעים שזה כיסוי
    סגור